וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין לא שקט בחדרה: "המשחק מול קרית שמונה הוא על עונה שלמה"

ה-1:1 נגד בני ריינה השאיר את הקבוצה באותו מרחק מהקו האדום, והיא מקווה "להציג את אותה גישה ומחויבות" כדי לנצח במחזור הבא

תקציר ה-1:1 של מכבי בני ריינה מול הפועל חדרה/ספורט1

בהפועל חדרה קיבלו בתחושות מעורבות את התיקו 1:1 שהושג אמש (ראשון) במשחק החוץ נגד מכבי בני ריינה. מצד אחד, הקבוצה לא הפסידה ושמרה על פער שבע נקודות מעירוני קרית שמונה שנמצאת מתחת לקו האדום, כך שלא נגרם נזק מהתוצאה. מצד שני, בחדרה קיוו לנצח ולברוח סופית מהמאבק נגד הירידה כדי להיות בראש שקט עד סוף העונה, אך כרגע זה לא המצב.

קבוצות הפלייאוף התחתון יצאו לפגרה ובמחזור שייערך בעוד שבועיים תארח הפועל חדרה את קרית שמונה במה שהוגדר במועדון כ"משחק על עונה שלמה".מנחם קורצקי ושחקניו מקווים לנצח את המשחק ובכך לברוח סופית מאימת הקו האדום. "מצד שני, אם לא ננצח את קרית שמונה אנחנו עוד עלולים להסתבך שוב, כך שזה מבחינתנו משחק המפתח לגבי המשך העונה", אמרו במועדון. "אם נבוא למשחק מול קרית שמונה עם אותה לחימה שהצגנו אתמול נגד בני ריינה והשחקנים יגיעו עם אותה גישה ומחויבות, אין סיבה שלא נצליח לנצח את המשחק ולברוח סופית מהקו האדום".

פיליפ איפולה הפועל חדרה. קובי אליהו
לא הצליח להחזיק מעמד. פיליפ איפולה/קובי אליהו

הבלם פיליפ איפולה, שהיה חולה בימים שלפני המשחק, ביקש מהצוות המקצועי לשחק ואמר שהוא חש בטוב. בסופו של דבר, כבר אחרי מספר דקות בפתיחת המשחק, הוא שוב חש ברע וביקש להתחלף עוד במהלך המחצית הראשונה. איפולה יקבל מנוחה בימים הקרובים עד שיחלים לחלוטין ויהיה כשיר לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully