וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן החשוד בהטרדה מינית "מכחיש וטוען שלא נגע בצעירה"

ראש דסק הפלילים של "רשת 13", אלי סניור, ל-103FM: "בדרך כלל תלונות כאלה לא מסתיימות במעצר בית. זה לא פשוט כשאין עדים"

תקציר ה-1:1 של מכבי בני ריינה מול הפועל חדרה/ספורט1

ראש דסק הפלילים של "רשת 13", אלי סניור, התראיין אמש (ראשון) לתכנית הספורט של רדיו 103FM בנושא החקירה נגד כדורגלן ליגת העל שחשוד בהטרדה מינית של נערה בת 18. אתמול הוטל צו איסור פרסום על כל פרטי החקירה ועל שמות המעורבים בה. כזכור, ביום חמישי האחרון שוחרר השחקן, בן 25 מהרצליה לפי פרטי הודעת המשטרה, למעצר בית של חמישה ימים אחרי שנחקר בתחנת גלילות.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידות משטרה/שלומי גבאי

"השחקן מכחיש מכל וכל את האירוע", עדכן סניור. "המקרה התרחש במרכז הארץ לפני כשבוע, ההיכרות בין השניים קרתה ברשתות החברתיות. השחקן טוען שלא היה דבר כזה והוא לא נגע בצעירה, עורכת הדין שלו אומרת שהעובדה שהוא שוחרר למעצר בית והמשטרה לא האריכה את המעצר - מדברת בעד עצמה. המשטרה עוד בודקת את הסיפור".

"בהרבה מקרים שקורה אירוע כזה שרק שני אנשים היו שם ואין עדים, זה לא פשוט. ראש צוות חקירה וגם פרקליטים רואים את העדויות של שני הצדדים ובודקים מה יש. אפשר לומר שלפעמים נוטים להאמין לגרסת האישה, אבל אם אין מספיק ראיות להוכיח את זה בבית המשפט, לא הולכים עם תיק כזה עד הסוף. זה אירוע שהתרחש בבית שהיו בו עוד אנשים, כך שלמשטרה יש דרך לבדוק התרחשות שלאחר קרות האירוע במקום. בשלב הראשוני, הממצאים לא הספיקו למשטרה כדי לעצור. בדרך כלל תלונות מהסוג הזה, שמדברות על אדם ספציפי, לא מסתיימות במעצר בית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully