וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "אם לא נישאר בליגת העל זה יהיה אסון לקרית שמונה"

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 23:08

מאמן קרית שמונה ניסה לשמור על אופטימיות אחרי התיקו מול סכנין: "היינו עדיפים במחצית השנייה. יהיה קשה להישאר, אבל זה אפשרי"

תקציר: עירוני קרית שמונה - בני סכנין 2:2/ספורט1

עירוני קרית שמונה אוהבת מאוד לסיים משחקים בתיקו. הערב (ראשון) הקבוצה של דראפיץ' חילצה 2:2 דרמטי מבני סכנין, אך נותרה ללא ניצחון ביתי העונה ונותרה במרחק 3 נקודות מריינה שמעל הקו האדום. סנין סבאי החזיר פעמיים את המארחים מפיגור אחרי שערים של קהת (עצמי) וכיאל. קרית שמונה היתה עדיפה במחצית השנייה, אך לא הצליחה להשיג את השער המיוחל ונותרה מתוסכלת.

סלובודן דראפיץ' מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
"אם לא נישאר בליגת העל זה יהיה אסון". דראפיץ'/מאור אלקסלסי

סלובדן דראפיץ' מאמן קרית שמונה אמר לאחר המשחק: "לא היינו במשחק במחצית הראשונה. ידענו שזה משחק מאוד חשוב. אנחנו צריכים לסבול עד הסוף. במשחקים האלו צריך קצת מזל שלא היה לנו. היינו מאוד דומיננטיים במחצית השנייה. קרית שמונה חייבת להיות בליגת העל, אם לא נהיה בליגת העל זה אסון. זה לא יהיה קל, אבל זה אפשרי".

"היתה חסרה לנו הרגל המסיימת. היינו חשופים בהגנה. אבל הנחישות של המחצית השנייה אני מקווה שהיא תספיק להמשך".

סנין סבאי, כובש הצמד, אמר בסיום: "נלחמנו עד הסוף. אני שמח על השערים שלי, חבל שזה לא הספיק לנו כדי לנצח. במחצית השנייה היינו יותר טובים ובסוף היינו יכולים להכריע את המשחק".

קובי רפואה מאמן סכנין נראה רגוע הרבה יותר: "המחצית הראשונה היתה בשליטה שלנו. במחצית השנייה נתנו להם יותר מדי שטחים. הובלנו 1:2 וקיבלנו גול מקרי. כמובן שאני מאוכזב כי רצינו לנצח ולגמור את זה. סכנין תישאר בליגה למרות שזו לא היתה המטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully