וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ת"א זכתה בגביע המדינה לליגות הנמוכות

עם זכייתה בגביע המדינה לליגות המשנה ע"ש ישראל ברנר ז"ל לאחר ניצחון 32:36 על הפועל פתח-תקווה השלימה מכבי תל- אביב דאבל בליגה הלאומית והיא חוזרת בענק לליגת העל אחרי שנתיים

מכבי תל אביב בכדורעף. דן נוף,
דאבל נאה. קבוצת הכדוריד של מכבי תל אביב/דן נוף

קבוצת הכדוריד של מכבי תל-אביב עושה עונה ספורטיבית נפלאה. הערב עם זכייתה בגביע המדינה לליגות המשנה ע"ש ישראל ברנר ז"ל לאחר ניצחון 32:36 על הפועל פתח-תקווה השלימה מכבי תל- אביב דאבל בליגה הלאומית והיא חוזרת בענק לליגת העל אחרי שנתיים בליגה הלאומית.

קבוצת הכדוריד עמדה בכך במטרות המקצועיות שהציבה לעצמה בתחילת העונה וברוח המצוינות של המועדון, והשאיפה של המועדון כולו להצלחות והשיגיות בכל הרמות, השקיעה מאמצים גדולים כדי לזכות בתואר הכפול. בימים אלו מתכוננת קבוצת הכדורעף של מכבי "יעדים" תל-אביב, מחזיקת גביע המדינה לשנה זו, לסדרת גמר הפליי אוף מול הפועל מטה אשר/עכו, בסיומה תוכתר האלופה כשהמטרה שלה, אחרי עונה הירואית בגביע האתגר האירופי בו הגיעה לגמר, לזכות בדאבל.

המשחק נפתח בשליטה של מכבי תל-אביב שעלתה ליתרון מהיר של 1:4, אך הפועל הצליחה להישאר במשחק ולצמצם את ההפרש. ככל שהתקדמה המחצית הצליחו שחקני מכבי להגדיל את ההפרש שעמד לרוב המחצית על 4-5 שערים והמחצית הסתיימה ביתרון 16:20 לזכות מכבי.

בתחילת המחצית השנייה ניסתה פתח-תקווה לנצל את יתרון השחקן שהיה לטובתה והתקרבה עד לשני שערים, אך שחקנימכבי לא נתנו להם להתקרב יותר ולאורך הדקות שמרו על יתרון מבטיח, הרבה בזכות הניסיון של שחקניה הוותיקים שלהקבוצה. המשחק הצמוד נמשך ומכבי שמרה על יתרון קטן גם ברוב דקות המחצית השניה.

לקראת השליש האחרון של המחצית השנייה הצליחו הכחולים לחזור עד לפיגור נקודה, אבל יכולת מצוינת של שוער לוקהרדוביץ' סייעה למכבי לחזור ליתרון 30:34, 4 דקות לסיום. עד לסיום הצליחו שחקני מכבי לשמור על היתרון וחגגו ניצחון 32:36 שהבטיח דאבל.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully