וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנרת צדף מונתה לסגנית יו"ר הוועד האולימפי

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 19:12

מי שהתמנתה לאחרונה למנכ"לית הפועל נכנסה לנעליו של יורם ארנשטיין. יעל ארד: "כנרת עברה תחנות חשובות בספורט הישראלי ומכירה היטב את המהות, החשיבות והצרכים הייחודיים של ספורטאי ההישג בישראל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.4/ספורט1

הנהלת הוועד האולימפי הודיעה היום (ראשון) על מינוי של כנרת צדף לתפקיד סגנית יושבת ראש הוועד האולימפי בישראל וכנציגת הוועד האולימפי למועצה הלאומית לספורט.

צדף (43) התמנתה לאחרונה למנכ"לית הפועל והחליפה את יורם ארנשטיין אשר כיהן בוועד האולימפי כמזכיר הכבוד החל מ-2013. בעבר עסקה בספורט תחרותי בתחומי הטניס שולחן, ניווט וכדורגל והשתלבה בניהולכבר ב-2007. צדף הובילה את איגוד ההתעמלות למשחקים האולימפיים בטוקיו כיושבת ראש בשיתוף פעולה הדוק עם הוועד האולימפי והיחידה לספורט הישגי.

כנרת צדף עם יעל ארד. הוועד האולימפי, אתר רשמי
מברוק. צדף וארד/אתר רשמי, הוועד האולימפי

"כנרת עברה תחנות חשובות בספורט הישראלי ומכירה היטב את המהות, החשיבות והצרכים הייחודיים של ספורטאי ההישג בישראל", אמר יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד. "כיום היא נושאת באחריות לא מועטה יחד עם שכבת ההנהגה הצומחת בספורט ואני בטוחה שהתקדמותה להנהגה הבכירה בוועד האולימפי תתרום להמשך התפתחות הארגון ולהצלחתו.

"זו תקופה של חילופי דורות בספורט הישראלי ושילוב ספורטאיות וספורטאי עבר בהנהגת הספורט האולימפי לצד השתלבותן של נשים בתפקידי מפתח. עלינו לשמש דוגמא, להכשיר ולסייע בתהליך לכל מי שמוכנים ובשלים להתפתח בניהול הספורט בישראל. אני שמחה מאוד לשותפות ולשיתוף הפעולה עם כנרת ובהזדמנות זו רוצה להודות בשמי ובשם ההנהלה ליורם ארנשטיין על שנים רבות של שותפות ועשייה ברוכה בספורט הישראלי ובוועד האולימפי ולאחל לו בריאות והצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully