וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך כבש שער בכורה בזלצבורג, קליימן עצר פנדל דרמטי בתוספת הזמן

יממה אחרי יום הולדתו ה-19, הקשר כבש לראשונה באוסטריה וגם בישל פנדל ב-0:3 על קלגנפורט. שוער וולוס פתח את מאבק האליפות ביוון כששמר על 0:0 מול פנאתינייקוס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.4/ספורט1

אוסקר גלוך סידר לעצמו יופי של מתנת יום הולדת: אחרי שאתמול (שבת) חגג הקשר הצעיר את יום הולדתו ה-19, היום הוא כבש את שער הבכורה שלו במדי רד בול זלצבורג, כשהעלה אותה ליתרון בדקה ה-16 בניצחון 0:3 על קלגנפורט במסגרת הפלייאוף העליון בליגה האוסטרית. בנוסף, הקשר גם רשם מסירת מפתח שהסתיימה בהכשלה ברחבה ובפנדל לטובת זלצבורג.

גלוך הוחלף בדקה ה-81, אבל כאמור בפתיחה חדר לרחבה מהאזור השמאלי של המגרש, שינה כיוון למרכז וסיים בבעיטה טובה ברגל ימין - ביצוע שראינו אותו עושה לא אחת גם במכבי תל אביב. היה לו גם ניסיון הבקעה דקה קודם לכן שהסתיים בכדור שחלף ליד הקורה וכאמור הוא מי שבדקה ה-62 מסר כדור שהסתיים בהכשלה ברחבה ובפנדל שנפסק בהמלצת שופטי המסך. בנוסף לשערו הראשון היום, עד כה סיפק הישראלי גם שני בישולים בתשע הופעות בסך הכל.

במשחק המקביל בליגה האוסטרית, דורון ליידנר פתח בהרכב אוסטריה וינה ב-2:2 נגד לאסק לינץ, והוחלף בהפסקה כשלוח התוצאות עוד הראה 0:0. חברו לקבוצה, מתן בלטקסה, לא נכלל בסגל.

* בוריס קליימן פתח את מאבק האליפות ביוון עם עצירת פנדל גדולה בתוספת הזמן, כאשר קבוצתו וולוס סחטה 0:0 בחוץ מול המוליכה פנאתינייקוס. השוער הישראלי עמד בפרץ מול התקפת המדורגת ראשונה, והגיע לשיאו בדקה ה-95 כשהדף את הבעיטה של הסלובני אנדרז' שפוראר מ-11 מטרים. וולוס שישית בפלייאוף העליון ביוון, א.א.ק אתונה תשתווה לפנאתינייקוס אם תנצח את פאוק וגם אולימפיאקוס יכולה לצמק את הפער לנקודה.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנדרלכט במשחק החוץ נגד אופן, אבל בדקה ה-37 נפצע והוחלף. הקשר נפגע בעת תנועה שביצע ומבלי שהוכשל על ידי שחקן יריב. בלעדיו ניצחה אנדרלכט 0:1.

* פיראס אבו עקל הבקיע בדקה ה-27 את שערו השני העונה בגבאלה האזרית, אך קבוצתו הפסידה 3:2 לסבאח באקו עם מהפך בדקות 86 ו-90+5.

* שון וייסמן פתח בהרכב גרנאדה והוחלף בדקה ה-63 בהפסד 1:0 בחוץ לספורטינג חיחון. זה היה הפסד ראשון אחרי 10 מחזורים, אבל גרנאדה עדיין במקום השני שמעניק כרטיס אוטומטי לליגה הספרדית הבכירה בסיום העונה. היא מפגרת בשלוש נקודות אחרי אייבר ומקדימה בנקודה את אלאבס ולבנטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

* לידור כהן עלה מהספסל של קון קאן התאילנדית בדקה ה-78 ולא הצליח למנוע הפסד 3:0 ביתי לפרצ'ואפ.

* גיא חדידה פתח בהרכב צ'רנומורץ אודסה, ספג כרטיס צהוב והוחלף אחרי 84 דקות בתיקו 2:2 מול שחטאר דונייצק.

* עידו שחר נותר על הספסל ולא שותף בהפסד הביתי של אפולון לימסול 1:0 לאריס בדרבי. אפולון נותרה במקום החמישי בקפריסין, אריס שנייה.

* אופיר מרציאנו ישב על ספסל פיינורד בניצחון 1:3 על ספרטה רוטרדם. קבוצתו של הישראלי הגדילה את יתרונה בצמרת ל-8 נקודות והיא עשתה צעד משמעותי נוסף לעבר זכייה באליפות.

* ליאל עבדה לא נכלל בסגל סלטיק למשחק החוץ אצל רוס קאונטי, זכר לפציעה שעמה חזר מההתכנסות האחרונה של נבחרת ישראל. הירוקים-לבנים ניצחו 0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully