וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נאנט סירב לשבור את צום הרמדאן ונופה מהסגל

ז'ואן האדג'ם לא ישחק נגד ריימס בגלל הסירוב. המאמן קומבוארה אמר בעבר: "יש לי חוק ברור: בימים של משחק אסור לצום"

חגיגה אנגלית: כל שערי היום מהפרמיירליג, המחזור ה-29, 1.4/ספורט1

מאמן נאנט, אנטואן קומבוארה, החליט לנפות מהסגל שחקן שסירב לשבור את צום הרמדאן ביום של משחק. המגן השמאלי ז'ואן האדג'ם הצהיר בפני אנשי נאנט שהוא יהיה מוכן לשבור את הצום בימים של משחקי חוץ, אבל לא כשהקבוצה מארחת. היום נאנט תשחק בביתה נגד ריימס ובתגובה לסירוב שלו, קומבוארה החליט שהאדג'ם לא יהיה בסגל להתמודדות.

בצרפת אגב, לא הופתעו. קומבוארה ידוע בגישה הנוקשה שלו כלפי תזונה בימי משחק, וכשאימן את פריז סן ז'רמן ב-2009 הוא אמר: "יש לי חוק מאוד פשוט לגבי הרמדאן בכל מקום אליו אני מגיע לאמן. במהלך השבוע - אין בעיה, אבל בימי משחק אסור לצום. מי שיתעקש לצום ביום של משחק, יישאר בבית. אני לא מתכוון להתחיל להתעסק עם בריאות של שחקנים, ואם מישהו לא אוכל כל היום ועולה למשחק, זה מסוכן".

שחקן נאנט, ז'ואן האדג'ם. Jean Catuffe, GettyImages
יוכל לצפות במשחק מהיציע. האדג'ם/GettyImages, Jean Catuffe

האדג'ם בן ה-20 נולד בפריז להורים ממוצא אלג'יראי. הוא שיחק בנבחרות הנוער של צרפת, אבל בחר לייצג את הנבחרת הבוגרת של אלג'יריה. בשבוע שעבר רשם 90 דקות נגד ניז'ר במוקדמות אליפות אפריקה, למרות הצום.

הוא התחיל את הקריירה ב-FC פריז ובינואר נאנט רכשה אותו תמורת 300 אלף יורו. הוא פתח בשבעת המחזורים האחרונים, אבל היום כאמור לא ישחק נגד ריימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully