וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: מקס ורשטאפן זכה במירוץ כאוטי באוסטרליה

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 12:17

שמונה נהגים שפרשו, שלוש עצירות דגל אדום, אבל כלום לא עצר את ההולנדי המעופף שהגדיל את הפער בפסגה. לואיס המילטון סיים שני, פרננדו אלונסו שלישי

מקס ורשטאפן, נהג רד בול. רויטרס
מעל כולם, שוב. ורשטאפן/רויטרס

מקס ורשטאפן זכה היום (ראשון) בגרנד פרי של אוסטרליה בפורמולה 1, כשהוא שוב נהנה מיתרון גדול וקצב מהיר במלבורן במירוץ סוער שכלל שמונה נהגים שפרשו. הנהג של רד בול חזר למקום הראשון אחרי שאיבד אותו בהתחלה, ובסופו של דבר הבטיח את הניצחון אחרי מירוץ דומיננטי מבחינתו, שנמשך למעלה משעתיים וחצי בגלל שלוש עצירות בדגל אדום.

ורשטאפן ניצח בנוחות את המרצדס של לואיס המילטון שסיים במקום השני, והקדים את פרננדו אלונסו עם אסטון מרטין. חברו לקבוצה לאנס סטרול סיים במקום הרביעי באלברט פארק, אוסקר פיאסטרי האוסטרלי רשם את נקודות ה-F1 הראשונות שלו בגרנד פרי הבכורה שלו בבית, וסיים במקום השמיני.

המירוץ נפתח עם דרמה, כאשר ורשטאפן איבד את ההובלה לג'ורג' ראסל של מרצדס, שבסופו של דבר נאלץ לפרוש בגלל בעיית מנוע, אבל זה התברר כמשהו לא מייצג, מאחר שהמהירות של אלוף העולם הוכיחה שוב שהיא גדולה על שאר המתחרים.

כאמור, שלוש פעמים הונף הדגל האדום במירוץ. ורשטאפן יצא בהובלה אחרי אחד מהם, כאשר מאחוריו יצאו שש מכוניות בחזרה כאוטית למסלול - מה שאילץ דגל אדום נוסף. למארגנים לקח זמן להגיע להחלטה כדי לפעול, כשהנהגים המתוסכלים משלימים הקפה מאחורי מכונית הבטיחות.

ורשטאפן מוביל כעת את דירוג הנהגים בפער של 15 נקודות על חברו לקבוצה סרחיו פרז, שסיים חמישי. זו הזכייה ה-37 של ורשטאפן בקריירה והראשונה באוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully