וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו של וייסמן: "לא מודאג מכמות השערים, מאוד מרוצים ממנו"

החלוץ הישראלי ינסה לחזור לכבוש בחיחון. פאקו לופס: "הוא נותן לנו הרבה מאוד דברים מעבר לשערים, אוהב את העבודה הקבוצתית שלו"

מנור סולומון אחרי ההפסד של פולהאם לבורנמות'/ספורט1

באתר הספרדי אידאל (IDEAL) הרכיבו בשבוע החולף רשימה של חלוצים שהחליפו קבוצות בינואר ו"לא כובשים כפי שמצופה מהם" ונקבו בין היתר בשמו של שון וייסמן. הערב (ראשון, 19:30) החלוץ הישראלי צפוי לפתוח כשגרנאדה תתארח אצל ספורטינג חיחון והוא ינסה לכבוש שער ראשון אחרי חודשיים.

וייסמן הצטרף לגרנאדה לקראת סוף חלון ההעברות של ינואר אחרי חצי עונה רעה בריאל ויאדוליד. הוא מצא את הרשת כבר במשחק הראשון שלו, בניצחון 0:2 על ויאריאל ב', אבל בששת המשחקים שחלפו מאז נקלע לבצורת.

המאמן פאקו לופס אמר אתמול: "חלוצים בדרך כלל מוערכים בתקשורת על פי כמות השערים שלהם, אבל ההערכה שלנו הרבה יותר רחבה. אנחנו מאוד מרוצים מהיכולת שלו, אני מאוד אוהב את העבודה הקבוצתית שלו. הוא נותן לנו הרבה מאוד דברים מעבר לשערים; הוא מפנה שטחים לשחקנים אחרים, הוא נייד ויש לו חוש ריח למצבים מסוכנים. אני לא מודאג מכמות השערים שלו".

שחקן גרנאדה שון וייסמן. Quality Sport Images, GettyImages
ישבור בצורת הערב? וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

וייסמן כיכב עם 20 שערים בעונת העלייה של ויאדוליד אשתקד, אבל שוב התקשה בלה ליגה ובחצי העונה הראשונה הבקיע במדים בסגולים-לבנים שער אחד. גרנאדה שנאבקת על העפלה לליגה הבכירה עשתה מאמצים כבירים לצרף אותו בינואר מתוך תקווה ששוב יפציץ בליגה השנייה. על פי הדיווחים בספרד בעת סגירת ההעברה, אם האנדולסים אכן יעפילו, הם יהיו מחוייבים לרכוש את החלוץ בן ה-27.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully