וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היריבה" של אוליביה דאן: "כל מי שמכיר אותה אומר שהיא כלבה"

3.4.2023 / 0:05

עד כמה מצליחה המתעמלת הכי פופולרית באמריקה? אפילו החקיינית שלה מצליחה להפוך לכוכבת רשת אחרי שלכלכה עליה והצליחה להרגיז אותה

המתעמלת האמריקאית אוליביה דאן/@livvydunne

אם מישהו צריך עוד הוכחה לעד כמה מצליחה אוליביה דאן בארה"ב, הסיפור הבא ימחיש זאת היטב. דאן, כידוע, היא ספורטאית המכללות הכי מפורסמת בארה"ב, והכי רווחית. מדובר במתעמלת מצליחה, שאיכשהו הצליחה לכבוש את הקהל האמריקאי, גם בזכות היותה מתעמלת מצוינת באוניברסיטת לואיזיאנה סטייט, אבל גם בזכות סרטונים שהצעירה היפהפייה מעלה ברשתות החברתיות, שם יש לה 12.5 מיליון עוקבים בטיק טוק ובאינסטגרם.

כידוע, ספורט המכללות עבר מהפכה מאז שספורטאים קיבלו אישור להרוויח כסף מה-NIL שלהם (קיצור של "name, image, and likeness"), שמשקף את הפופולריות שלהם ברשתות החברתיות. בעבר ספורטאי מכללות לא הורשו להרוויח כסף מההצלחה שלהם מאחר שנחשבו לחובבנים, אבל כיום יש לא מעט ספורטאים שגורפים מיליוני דולרים. דאן היא אחת מהם.

על פי הערכות, ב-2022 היא הרוויחה 2.3 מיליון דולר מהפעילות שלה ברשתות החברתיות שהובילה לשלל קמפיינים, בין השאר ל"אמריקן איגל" ו"פוראבר 21". יש לה הרבה יותר עוקבים מאשר לבן של לברון ג'יימס, ברוני ג'יימס מפורסם, או לקווטרבק בן ה-17 ארץ' מאנינג, האחיין של איליי ופייטון מאנינג. היא משקיעה בעסקים, ולא מהססת ללחוץ על הדוושה ולנצל את המומנטום, כשהיא מודה: "עבור מתעמלות, אין שום דבר באופק אחרי הקולג'. זה הזמן שלנו להרוויח".

אבל יש כלפיה גם איבה, כצפוי. לדבריה, היא לא מתרגשת, כי "בסופו של דבר זה סתם מישהו שיושב משועמם מול מסך... תמיד יהיהו בנות קנאיות, או בנים באחוות שלהם בקולג' שחושבים שזה מגניב להגיד דברים מרושעים, אני לא מתרגשת".

כעת מתברר שאפילו להפוך ל"יריבה" של אוליביה דאן שווה כסף. כך, למשל, בחורה אמריקאית בשם ברקי היל רכשה תהילה רק מעצם העובדה שהיא דומה לאוליביה דאן. היא מעלה תמונות פרובוקטיביות שלה, בפוזות די מיניות, וטוענת: מאז שהתחלתי איתה ריב מתוקשר, מספר העוקבים שלי עלה.

עוד על אוליביה

"משתמשת במין כדי לשווק רמאות": סערה סביב המתעמלת

לכתבה המלאה

מתברר שהיל, מתעמלת לשעבר, כונתה "ליבי 2.0", דבר שאוליביה דאן לא אהבה, ובהמשף אף חסמה אותה. "מי זאת בכלל, בסך הכל טיקטוקרית", אמרה בריאיון עמה בפודקאסט, "גם כל מי שמכיר אותה מקרוב אומר שהיא כלבה, וזה לא מפתיע אותי. חברים שלה מציקים לי, אומרים לי לא לתייג אותה, מי היא בכלל?". כך או כך, כיום להיל כבר יש כמעט מיליון עוקבים בעצמה, מעצם היותה "אויבת" של דאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully