וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאון מועדף על מיכה ושאפי, קלימלה יפתח בחוד הפועל באר שבע

1.4.2023 / 10:54

הקבוצה כבר בחיפה לקראת משחק העונה (20:00), הרומני צפוי לחזור להרכב וגם הפולני אמור להיות ב-11. אבו עביד, דדיה ובלוריאן מחוץ לסגל. בקבוצה סומכים על גלזר

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על הפועל ירושלים בפלייאוף העליון/ספורט1

מתח וציפייה בהפועל באר שבע לקראת משחק העונה הערב בסמי עופר מול מכבי חיפה. כבר אמש הגיעה הקבוצה לבית מלון באזור חיפה והשחקנים יעבירו היום את הזמן בחדרים לקראת היציאה בערב לאיצטדיון. איאד אבו עביד לא הצליח להתגבר על הכאבים בשרירי הבטן ולא יצא עם הקבוצה לחיפה. גם אור דדיה שמתקדם עם הפציעה שלו ואור בלוריאן, נותרו מחוץ לעשרים של אליניב ברדה למשחק. לעומתם ישובו לסגל רמזי ספורי ורותם חטואל וייתנו למאמן שתי אופציות התקפיות טובות מהספסל.

לברדה יש מספר אפשרויות לחלק הקדמי הערב ונראה שהוא יעדיף בסופו של דבר את אדריאן פאון עם יוג'ין אנסה ופטריק קלימלה. פאון אמנם עוד סובל מכאבים בקרסול זכר לפציעה שמנעה ממנו להשתייך לסגל נבחרת רומניה, אבל הוא כבר מתאמן בצורה מלאה וקרוב לוודאי שהמאמן יילך איתו ולא עם שאפי סוליימאנוב או דור מיכה.

עומרי גלזר שוער הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
הפועל באר שבע סומכת עליו. עומרי גלזר/מאור אלקסלסי

בקבוצה מקווים שהשדרוג שעבר עמרי גלזר, גם במדים הלאומיים, ייתן לו עוד שקט לקראת המשחק. השוער שהתקדם מאוד בשנה האחרונה והפך לשוער מספר אחד של נבחרת ישראל, יהיה עסוק הערב כשבגב שלו גם ירגיש את הקהל המקומי והוא יצטרך להיות מרוכז ודרוך כדי שהפועל באר שבע תחזור עם נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully