וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תיקו מאכזב לאיינטרכט פרנקפורט, מארסיי מעדה לשמחת פ.ס.ז'

הליגות באירופה חזרו מהפגרה: העיטים סיימו ב-1:1 ביתי מול בוכום מהתחתית, בוולודרום סגנית המוליכה נפרדה ב-1:1 נגד מונפלייה

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - בוכום 1:1/ספורט1

פגרת הנבחרות הגיעה לסיומה והליגות הבכירות באירופה חזרו לפעילות הערב (שישי). עם זאת, כמו שקורה לא פעם אחרי פגרה, היכולת לא הייתה בשמיים וגם התוצאות היו בהתאם - שלוש תוצאות תיקו מאכזבות בגרמניה, בצרפת ובספרד.

בבונדסליגה הגרמנית נפתח המחזור ה-26 עם 1:1 בין איינטרכט פרנקפורט לבוכום - שעבור קבוצת התחתית זוהי נקודה יקרה מפז. טאקומה אסאנו היפני העלה את בוכום ליתרון בדקה ה-14 והיה זה הכוכב הצרפתי רנדל קולו מואני שמנקודת הפנדל השווה בחלוף שמונה דקות, אבל זה היה השער האחרון בהתמודדות ופרנקפורט השישית ספגה מכה נוספת במטרתה להיאבק על הכרטיס לליגת האלופות - סופרת כבר שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות. בוכום הגדילה לפחות זמנית את יתרונה מהקו האדום לחמש נקודות.

לוקאס אלאריו, שחקן איינטרכט פרנקפורט. Alex Grimm, GettyImages
ליגת האלופות מתרקחת מאיינטרכט פרנקפורט/GettyImages, Alex Grimm

בצרפת נרשמה תוצאה שמאוד תשמח את פריז סן ז'רמן, כי סגניתה מארסיי איכזבה ב-1:1 הביתי נגד מונפלייה בפתיחת המחזור ה-29. זו למעשה מעידה שנייה בשלושת המשחקים האחרונים של מארסיי בליגה והאלופה יכולה להגדיל את יתרונה בפסגה ל-9 נקודות. ארנו נורדן העלה את האורחת ליתרון מפתיע בדקה ה-12, אבל מתאו גונדוזי השווה עוד לפני המחצית כשדייק מ-11 מטר בדקה ה-44. הפנדל שלו לא הספיק כי כל הניסיונות של מארסיי להשלים מהפך עלו בתוהו מול המדורגת 11.

בליגה הספרדית החל המחזור ה-27 עם 0:0 בין מאיורקה לאוסאסונה במשחק מרכז טבלה. גם העובדה שהמארחת ממאיורקה נותרה ב-10 שחקנים אחרי הרחקת חוסה קופטה בדקה ה-69.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully