וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניל מדבדב עלה לראשונה לגמר מיאמי, זינר הדיח את אלקראס

המדורג רביעי השלים 1:2 וזהו גמר ATP חמישי שלו ברציפות, שלא יהיה שחזור מאינדיאן וולס אחרי שאלקראס הודח בידי האיטלקי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.3/ספורט1

דניל מדבדב הבטיח את מקומו בטורניר מיאמי (סך פרסים: 8.8 מיליון דולר) ולמעשה עלה לגמר חמישי ברציפות בטורנירי ATP, אחרי שזכה ברוטרדאם, דוחא ודובאי ונעצר רק בגמר אינדיאן וולס על ידי קרלוס אלקראס - האחרון יכול היה להיות יריבו גם הפעם, אך נכנע בחצי הגמר השני ליאניק זינר שיתמודד עם הרוסי על התואר.

מדבדב, שמדורג רביעי בתחרות, גבר אמש (שישי) ב"דרבי הרוסי" על קארן חצ'אנוב בתוצאה 6:7(5), 6:3, 3:6 המערכה הראשונה הייתה דרמטית למדי. בתום שבעה משחקונים ללא אף שבירה, מדבדב עלה ליתרון 3:5 וניגש כדי להגיש לניצחון, אלא שחצ'אנוב השיב בשבירה משלו, התעשת במשחקון העשירי והשווה ל-5:5. עם זאת, אחרי שגם בשובר השוויון השניים שברו אחד את השני, היה זה מדבדב סגר סיפור בנקודת המערכה השנייה שלו.

המערכה השנייה כבר הייתה שונה לחלוטין והיה זה חצ'אנוב ששלט בה ביד רמה. הוא שבר כבר במשחקון השני, עלה ל-0:3 מהיר ולא הסתכל לאחור עד ה-3:6 שהושג תוך 38 דקות. מדבדב העביר הילוך במערכה השלישית וסיים אותה תוך 36 דקות על אף שבירה אחת בלבד, אך עם שלושה משחקונים שבהם ניצח על האפס.

דניל מדבדב, טניסאי. רויטרס
לראשונה בגמר מיאמי. מדבדב/רויטרס

במשחק השני שנערך לפנות בוקר, אלקראס הצליח רק בשובר השוויון לנצח 6:7(4) במערכה הראשונה ועשה חצי דרך לניצחון 11 ברציפות, אבל זינר שבר את ההגשות של הספרדי פעמיים בכל אחת משתי המערכות הבאות, ניצח בהן 4:6 ו-2:6 בהתאמה והשלים מהפך בדרך לגמר.

הייתה זו גם נקמה של האיטלקי באלקראס שניצח אותו בחצי גמר אינדיאן וולס לא מכבר, כאשר בין השניים מתפתחת יריבות מעניינת מאוד. משמעות ההפסד של הספרדי היא שהוא יאבד את המקום הראשון בדירוג העולמי, ונובאק דג'וקוביץ' יעלה לפסגה על חשבונו ביום שני הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully