וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסימן חזר פצוע מנבחרת ניגריה, בספק לרבע גמר ליגת האלופות

החלוץ הלוהט של נאפולי ייעדר מול מילאן בליגה ובקבוצה מנסים להכשירו למפגש בסן סירו בעוד כשבועיים. וגם: האם פריז סן ז'רמן מתכננת להגיש עליו הצעת ענק?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.3/ספורט1

ויקטור אוסימן הבקיע העונה 21 שערים ב-23 מחזורים בהם שותף בליגה האיטלקית והרשית גם ארבע פעמים בחמישה משחקים בהם שותף בליגת האלופות, אבל רגע לפני שנאפולי אמורה להבטיח את זכייתה באליפות ומקווה לעשות את הדרך גם להנפת הגביע בליגת האלופות, היא חוששת שתיאלץ להסתדר בלעדיו.

אוסימן זומן למשחקי מוקדמות אליפות אפריקה ושיחק 90 דקות ביום שישי שעבר בהפסד 1:0 לגינאה ביסאו, אך נעדר מהגומלין שבו ניגריה ניצחה 0:1. עם שובו לנאפולי התברר שהוא נפצע בשריר ולא יעמוד לרשות מוליכת הטבלה ביום ראשון הקרוב במשחק הבית באצטדיון על שם מראדונה נגד מילאן. אוסימן גם ייעדר ממשחק החוץ נגד לצ'ה ביום שישי הבא ובקבוצה יעשו מאמצים להכשירו למשחק בסן סירו נגד מילאן ב-12 באפריל, המפגש הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות.

כידוע, נאפולי ומילאן ישחקו אחת נגד השנייה שלוש פעמים תוך 16 ימים, כשהציפייה הוא שאוסימן לכל המאוחר יחזור לגומלין האלופות ב-18 באפריל.

ויקטור אוסימן, נאפולי. רויטרס
יחסר לנאפולי, השאלה כמה זמן. אוסימן/רויטרס

ללא כל קשר לפציעה, הערב (שישי) פורסם ב"רדיו מונטה קרלו" שפריז סן ז'רמן הפכה את אוסימן ליעד המרכזי שלה לקיץ הקרוב. לואיס קאמפוס כבר נפגש עם נציגי אוסימן על פי הפרסום, והשחקן כצפוי לא התנגד לאפשרות. נאפולי תדרוש עבורו כ-100 מיליון יורו וייתכן שזהו סכום שפריז סן ז'רמן לא תרשה לעצמה לשלם, אולם בכוונת קמפוס לעשות ככל שביכולתו כדי להנחית את הניגרי בעיר האורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully