וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל: "פיטרו אותי בפגישה שנערכה בין 3 ל-5 דקות. הייתי בהלם"

רגע לפני הבכורה שלו בבאיירן מינכן בקלאסיקר נגד דורטמונד (שבת, 19:30, ספורט3), המאמן דיבר לראשונה על הפרידה הכואבת מצ'לסי: "ברגע אחד לא הייתי יותר חלק מהמשפחה"

תקציר: באייר לברקוזן - באיירן מינכן 1:2/ספורט1

תומאס טוכל מיעט לדבר על פיטוריו המפתיעים מצ'לסי בתחילת העונה, אבל רגע לפני משחקו הראשון כמאמן באיירן מינכן, בקלאסיקר האדיר נגד המוליכה בורוסיה דורטמונד (שבת, 19:30, ספורט3), הוא שבר שתיקה.

אמנם הבלוז קרטעו גם במחזורי הפתיחה והשיא הגיע כאשר הקבוצה נכנעה לדינמו זאגרב בליגת האלופות, אז גם נפל הפור והמאמן הגרמני פוטר על ידי טד בוהלי, אבל לא היה מי שראה את פיטורי טוכל מגיעים - חרף אי הסכמות ומחלוקות רבות בין המאמן לבעלים החדש לאורך כל הקיץ.

תומאס טוכל, מאמן באיירן מינכן. רויטרס
"הלם". טוכל מדבר על הפרידה מצ'לסי/רויטרס

"זה היה שוק", הודה טוכל בהתייחסותו הראשונה לסיום דרכו בצ'לסי, אותה הוביל לזכייה בליגת האלופות חודשים ספורים אחרי שמונה למאמן הקבוצה בתחילת שנת 2021, "הייתה לי הרגשה שזה יקרה כשהייתי בדרך למתחם האימונים, אפילו שזה היה מוזר. הייתה הרגשה מוזרה לפני הפגישה והיא במהרה הפכה לפיטורים. השעה הייתה 8 בבוקר והפגישה נמשכה בין שלוש לחמש דקות. גם לא היה לי חשק לדבר. ההחלטה כבר התקבלה ואני פשוט הייתי בהלם - כולנו היינו. הייתה תחושה שהקבוצה עולה על המסלול ושאפשר לעשות דברים גדולים, רצינו להישאר - אבל זה נגמר בצורה כזו".

עוד אמר טוכל על צ'לסי, יממה לפני שהוא חוזר רשמית לבונדסליגה והפעם כמאמן הבווארים: "התחלנו בצ'לסי עוד בתקופת הקורונה, היה ברקזיט ואז שינו בעלים. היינו חזקים כקבוצה וזה לא אני שהחלטתי לעזוב, זה לא היה בידיים שלי. ברגע אחד לא הייתי חלק מהקבוצה הזו, קבוצה שהרגישה לי כמו משפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully