וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה על סף חזרה לליגה הלאומית אחרי חמש שנים

עודכן לאחרונה: 31.3.2023 / 17:39

עידו אקסברד הבקיע את שערו ה-29 העונה ב-0:1 על מכבי יבנה, לקבוצה של בראון יתרון שש נקודות בפסגת ליגה א' דרום כשנותרו שלושה מחזורים. שפרעם ראשונה הצפון

שלושה מחזורים לתום העונה, מכבי הרצליה עשתה עוד צעד לעבר חזרה לליגה הלאומית כאשר גברה היום (שישי) 0:1 על מכבי יבנה ושמרה על מקומה בצמרת ליגה א' דרום. עידו אקסברד הבקיע בפנדל את שערו ה-29 העונה והעניק למוליכה את הניצחון ששמר על הפרש של שש נקודות מהפועל כפר שלם שבמקום השני, על אף שהאחרונה דרסה 0:5 את שמשון כפר קאסם במשחק חוץ. למעשה תוכל מכבי הרצליה לחגוג חזרה מעשית לליגה הלאומית בשבוע הבא.

במשחק נוסף שנערך היום בליגה א' דרום, נפרדו מכבי שעריים ומ.ס. דימונה ב-1:1. אתמול הפועל הרצליה גברה 0:1 על מכבי עירוני אשדוד, מכבי ירמיהו חולון נכנעה בביתה 3:2 להפועל בקעת הירדן, עירוני מודיעין שבה עם 1:2 ממשחק נגד שמשון תל אביב, הפועל מרמורק הכניעה 1:2 את עירוני כסייפה ונועלת הטבלה בית"ר תל אביב בת ים השיגה באילת 2:3 קריטי עבורה משער בדקה ה-90+14.

אריאל שיימן בעלים מכבי הרצליה. קובי אליהו
מכבי הרצליה מתקרבת לליגה הלאומית. אריאל שיימן/קובי אליהו

בליגה א' צפון עלתה אתמול הפועל שפרעם לפסגה עם 1:3 על הפועל בקה אל גרבייה בקרב הצמרת בין השנייה לשלישית ערב המשחק, ומי שלא השכילה לשוב למקום הראשון היא צעירי כפר כנא שנפרדה ב-1:1 בחוץ נגד מכבי אתא ביאליק אחרי שמוחמד ג'נאדי מחק בדקה ה-75 את היתרון שהעניק סמיר פרהוד בפנדל בדקה ה-40. לשפרעם כעת שתי נקודות יותר מאשר לכפר כנא.

היורדת מהלאומית הפועל רעננה השיגה 2:3 דרמטי על בני זלפה בדרך לפלייאוף הודות לשער ניצחון בתוספת הזמן. מ.ס.טירה השביעית גברה 2:3 בחוץ על מכבי טמרה ותקווה בשלושת מחזורי הסיום לקפוץ למקום החמישי ולהיות חלק מהפלייאוף.

במשחקים נוספים, עירוני נשר עלתה למקום השמיני עם 2:3 על הפוע לכאוכב והפועל מגדל העמק גברה 1:2 על מכבי נוג'ידאת.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully