וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי רצות ורצים לקחו חלק במרוץ איתן RUN

הבוקר (שישי) התקיים מרוץ איתן RUN ביוזמת עמותת "איתן" ועיריית תל אביב -יפו בחסות מור בית השקעות, במרוץ השתתפו 3,000 רצות ורצים, בהם כ-500 רצים עם צרכים מיוחדים

לקראת יום המודעות העולמי לאוטיזם, התקיים הבוקר (שישי) בגני יהושע בתל-אביב מרוץ ביוזמת עמותת "איתן - כל אחד יכול!" הפועלת להעצמה ושילוב א.נשים עם צרכים מיוחדים באמצעות אימוני כושר. המרוץ התקיים בשיתוף רשות הספורט של עיריית תל אביב-יפו ובחסות מור בית השקעות וכלל ארבעה מקצים: 8 ק"מ, 5 ק"מ, 3 ק"מ ומקצה נוסף של 3 ק"מ הליכה למשפחות.

כל משתתפי המרוץ קיבלו בסיומו מדליית השתתפות בדוגמת חלק מפאזל. 4 מדליות יחד מרכיבות את המילה 'איתן' ומטרתן לסמל את החשיבות של עשייה חברתית ויחד לקבל את השונה.

עמותת איתן הוקמה בשנת 2015 וחרטה על דגלה את לשלב ולקדם א.נשים עם צרכים מיוחדים (יכולות מיוחדות) דרך כושר גופני. "איתן" הוקמה על ידי יניב בניאן והודאל יחזקאל, חברי ילדות וכיום מנכ"לים משותפים ומייסדים ששירתו ביחידות מובחרות בצה"ל. מטרת איתן היא להיעזר בספורט כאמצעי להעצמה ולפיתוח יכולות תקשורתיות, התנהגותיות, כישורי חיים, עצמאות, הגשמה אישית ומקסום הפוטנציאל האישי. לעמותה 450 מתאמנים ומתאמנות ברחבי הארץ, אשר משתתפים בשיעורי ספורט ייחודיים שונים, החל מריצה, קרב מגע ועוד.

סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו, אופירה יוחנן וולק: "עיריית תל אביב-יפו גאה לאמץ את מרוץ איתן RUN ולהפוך אותו לאחד מהמרוצים המשמעותיים של העיר ורואה חשיבות רבה בשילוב וקידום אנשים עם יכולות מיוחדות במסגרת אירועי הספורט והתרבות בעיר. הייתה כאן היום חגיגה אמיתית של ספורט ואהבת אדם".

מייסדי איתן, יניב בניאן והודאל יחזקאל: "התרגשנו לראות את אלפי הרצים שהגיעו לפארק הירקון הבוקר. מדובר באירוע מלא בעוצמה שבאה לידי ביטוי בעיקר בחיוך שהמרוץ מעלה לכל מי שלוקח בו חלק. מודים לכל הרצות והרצים שהגיעו מכל הארץ לרוץ ולחגוג איתנו היום נתראה ב 5.4.2024 - מרוץ איתן 6!".

יוסי לוי, מייסד ומנכ"ל משותף במור בית השקעות: "אנחנו גאים בתמיכה במרוץ איתן, והתרגשנו לרוץ יחד עם אלפי אנשים למען מטרה חשובה כל כך. זכינו להכיר לעומק את ארגון איתן והאנשים המופלאים שמעצימים אנשים עם יכולות מיוחדות לאורך כל השנה, ולהיות חלק מחוויה מרגשת ומיוחדת התואמת את הערכים המנחים אותנו".

נאור גלילי, מנכ"ל מכבי ישראל, שהשתתף במרוץ: "מכבי ישראל חברה לעמותת איתן כל אחד יכול לפני כחמש שנים. מאז אנחנו מלווים אותם בפעילות המקצועית והכלכלית שלהם. אנחנו שמחים להיות היום באירוע הדגל הגדול ביותר שהיה להם מאז השותפות בינינו. נמשיך לתמוך באיתן כל אחד יכול - עמותה עם ערכים, עם ספורטאים עם יכולות מיוחדות. אנחנו בשבילם כל יום בשנה ובמיוחד באירוע ההפנינג הענק שנערך היום לטובת הספורטאים המיוחדים והאלופים שלנו. זו זכות וחוויה מרגשת".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully