וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס מודאג מבוסטון: "אם לא נשחק חזק מולם, הם יבעטו לנו בתחת"

עודכן לאחרונה: 31.3.2023 / 10:07

הסלטיקס הביסו את מילווקי ב-41 הפרש, הכוכב יודע: "חייבים להראות קצת גאווה". טייטום: "זה לא ייראה ככה בפלייאוף". רנדל ייעדר כשבועיים

לפני יומיים, ספגה בוסטון את אחד מהפסדיה המשפילים ביותר העונה - 130:111 מול וושינגטון, שהדליק לא מעט נורות אזהרה. הלילה (בין חמישי לשישי) הסלטיקס התאוששו, ועוד איך התאוששו, עם אחד מניצחונותיהם הגדולים ביותר בשנים האחרונות - 99:140 מדהים על מוליכת המזרח, מילווקי.

כעת הפער מהבאקס עומד על שני משחקים בלבד, מה שמשאיר לירוקים עוד סיכוי לסיים בפסגת הקונפרנס, ואולי להשיג את המאזן הטוב ביותר ב-NBA המבטיח יתרון ביתיות לכל אורך הפלייאוף. לשתי הראשונות במזרח נותרו עוד חמישה משחקים עד תום העונה הסדירה.

"אנחנו רוצים לסיים את העונה חזק, ונראה מה יקרה", אמר ג'יילן בראון, שסיים עם 30 נקודות. "היינו די יציבים לאורך רוב העונה. אולי היינו צריכים להיות קרובים יותר ל-60 ניצחונות כרגע, אבל אנחנו קבוצה טובה יותר מהשנה שעברה. אולי הפסדנו כמה משחקים, אבל לא אפשרנו למשחק אחד רע להפוך לשבועיים רעים או חודש רע. הצלחנו להתאושש".

הסלטיקס השלימו 1:2 עונתי על הבאקס, הרבה בזכות 40 נקודות של ג'ייסון טייטום. "יש לנו הרבה היסטוריה איתם", אמר. "אנחנו מכירים אותם היטב ואם ניפגש בפלייאוף, זה כנראה לא ייראה ככה. הם היו יכולים לשחק הרבה יותר טוב, החטיאו הרבה זריקות פנויות. זה מאצ'-אפ קשה לנו". אל הורפורד אמר על צמד הכוכבים שלו: "זה מדהים, כל כך כיף לראות אותם. הם קיבלו את ההחלטה הנכונה בכל פעם מחדש, זה היה משחק מיוחד עבורם".

מנגד, הודה יאניס אנטטוקומפו, שסיים עם 24 נקודות: "אם לא תשחק חזק או תהיה ממוקד, הם יבעטו לך בתחת. זה מאוד פשוט. אין מה לדאוג, פשוט צריך לזכור את זה, וזה תלוי בנו, איך נגיב. האם נשחק שוב ככה? אם נשחק ככה שוב, תהיה אותה תוצאה. חייבים לשנות דברים. חייבים להתחרות. חייבים להראות קצת גאווה".

ג'וליוס רנדל, שנפצע בקרסול במהלך הניצחון על מיאמי, ייעדר לכל הפחות שבועיים מהמגרשים. כוכב ניו יורק חווה את עונתו הטובה בקריירה עם 25.1 נקודות (46 אחוז מהשדה), 10 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים למשחק, ויקווה להיות כשיר לפתיחת הפלייאוף, שייצאו לדרך בעוד שבועיים בדיוק. הניקס כבר לא יצליחו להדביק את קליבלנד הרביעית, וכעת ינסו לשמור על המקום החמישי - כרגע, הם רחוקים 2.5 משחקים מברוקלין השישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully