וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיאגון בספק לשבת, השחקנים ייקחו חלק באריזת סלי מזון לנזקקים

30.3.2023 / 18:21

קשר מכבי תל אביב שנפצע נגד מכבי נתניה לא התאושש מהפגיעה בשריר ועשוי להיעדר נגד הפועל ירושלים (18:30, ספורט4). בשישי: הקבוצה והאוהדים ידאגו ל-2,233 משפחות לקראת החג

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

במכבי תל אביב קיבלו היום (חמישי) את שחקני נבחרת ישראל, שהיו בהתכנסות האחרונה לקראת שני המשחקים נגד קוסובו ושוויץ. המאמן אייטור קראנקה איפשר להם לערוך אימון יותר קל, בעיקר לדור פרץ שפתח בשני המפגשים ושיחק מעל 160 דקות.

בקבוצה מתכוננים למשחק בשבת נגד הפועל ירושלים בטדי (18:30, ספורט4) ורוצים מאוד להשיג ניצחון על מנת להגיע למשחקים שיבואו אחרי זה, בבלומפילד נגד מכבי חיפה ביום שלישי ובטרנר נגד הפועל באר שבע ביום שני הבא, כשיש להם משמעות במאבק האליפות. פארפה גיאגון, שנפצע בשריר עוד לפני פגרת הנבלרת, עדיין בספק גדול למשחק בשבת וייתכן שבסופן של דבר לא יעמוד לרשותו של קראנקה.

אוהדי מכבי תל אביב אוספים תרומות לנזקקים לקראת פסח. יח"צ,
מסורת מבורכת. "עושים טוב בצהוב"/יח"צ

בתוך כך, במועדון מאוד מתרגשים לקראת מה שמצפה להם מחר בבוקר, כאשר למעלה מאלף אוהדי הקבוצה שנרשמו מראש יגיעו לאצטדיון בלומפילד כדי להמשיך את מסורת אריזת חבילות המזון לטובת משפחות נזקקות, כחלק מהמסורת שעליה אמונים קרן מכבי תל אביב ועמותת האוהדים "אחים לסמל"

כמו בראש השנה ובפסח בשנים עברו, גם הפעם אלפי אוהדי מכבי תל אביב תרמו כל אחד על פי יכולתו, ובסך הכל גוייסו 470 אלף שקל לרכישת מוצרים ל-2,233 משפחות נזקקות שיקבלו את החבילות לקראת החג באמצעות מערך היסעים שעובד עם המועדון. שחקני הקבוצה יסיימו מחר את אימון הבוקר וימהרו לבלומפילד כדי להצטרף לאוהדים ולסייע להשלים עד שעות הצהריים המאוחרות את הכנת חבילות המזון לחג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully