וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו כבר סיבה לדאגה: ארלינג הולאנד נעדר מאימון מנצ'סטר סיטי

למרות ההערכות לפיהן הנורבגי ישוב לאימונים כמתוכנן ויהיה כשיר למפגש עם ליברפול בשבת (14:30, ספורט1), כעת ישנו ספק לגבי שיתופו

תקציר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - ברנלי 0:6/ספורט 1

מנצ'סטר סיטי שבה הבוקר (חמישי) לאימונים מלאים אחרי שכל השחקנים שבו ממשחקי הנבחרות ובכך קיווה פפ גווארדיולה להאיץ את ההכנות למשחק בשבת נגד ליברפול (14:30, ספורט1), אבל מי שנעדר מהאימון היה ארלינג הולאנד - שכזכור שוחרר גם ממשחקי נבחרת נורבגיה בגלל פציעה, שכנראה אינה פשוטה כפי שהיו מי שעריכו תחילה.

אביו של הולאנד, אלפי, נשאל השבוע אם בנו לא השתחרר ממשחקי הנבחרת רק כדי להיות כשיר במאת האחוזים למשחקיה הבאים של מנצ'סטר סיטי וטען שבנו אכן נפגע ב-0:6 בגביע האנגלי נגד ברנלי בדרך לחצי הגמר, משחק בו הולאנד הבקיע שלושער לפני שנפגע והוחלף: "צריך לראות כיצד הוא יגיב לטיפול בימים הקרובים, אבל אי אפשר לצפות משחקן שלא התאמן שבועיים לקפוץ ישר לקרב".

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד עם מאמנו פפ גווארדיולה. Jay Barratt - AMA, GettyImages
לא פציעה קלה כפי שהעריכו תחילה? פפ והולאנד/GettyImages, Jay Barratt - AMA

במנצ'סטר סיטי לא הגיבו לפרסומים על כך שהולאנד נעדר מאימון הבוקר וכנראה שרק מחר יתבהר מצבו, כאשר גווארדיולה יתייצב למסיבת עיתונאים. כמובן שעדיין ישנה אפשרות שמחר הולאנד ישוב לאימונים ואם יתאמן בהצלחה, יסיר את הספק לגבי שיתופו בהרכב נגד ליברפול שבסיבוב הראשון ניצחה באנפילד 0:1 משער של מוחמד סלאח. סיטי כרגע בפיגור של שמונה נקודות מהמוליכה ארסנל, שבשבת תעלה למשחק נגד לידס זמן קצר אחרי שיסתיים המפגש באיתיחאד.

מכיוון שגם פיל פודן לא יעמוד לרשות פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי אחרי שעבר השבוע ניתוח להסרת התוספתן, חוליאן אלברס עשוי לפתוח בחוד, שכן ישנה גם האפשרות שאחד מבין קווין דה בראונה או אילקאי גונדואן יעלו בעמדת "חלוץ מדומה", כפי שעשה גווארדיולה לא אחת בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully