וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה מרוויח כמעט פי 2 מניימאר ומסי, ראמוס קיבל הצעת ענק

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 13:22

ב"לאקיפ" פרסמו את רשימת המשתכרים בליג 1, כשכל הטופ 10 מגיעים מפ.ס.ז'. אל-הילאל מוכנה להציע לבלם 50 מיליון יורו לעונה

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 1:0/ספורט1

זה ממש לא מפתיע שפריז סן ז'רמן היא הקבוצה שמשלמת את המשכורות הכי גבוהות לכוכבים שלה בצרפת, אבל עד כמה היא דומיננטית בפן הזה ואיך זה משתלב עם הפייר פליי? ב"לאקיפ" פרסמו אמש את רשימת המשכורות המעודכנת בליגה הצרפתית כאשר הטופ 10 של השחקנים עם השכר הגבוה ביותר בצרפת כולו מפריז.

שחקני פריז סן ז'רמן בחימום: קיליאן אמבפה, ניימאר, ליאונל מסי. FRANCK FIFE / AFP, GettyImages
מרוויחים ביחד 13 מיליון יורו ברוטו בחודש. מסי, אמבפה וניימאר/GettyImages, FRANCK FIFE / AFP

מעל כולם נמצא, וגם זה לא מפתיע, קיליאן אמבפה עם שכר של לא פחות מ-6 מיליון יורו (ברוטו) בחודש. על פי העדכון של "לאקיפ" אמבפה מרוויח כמעט כפול מחבריו לקבוצה ניימאר (3.7 מיליון יורו) ומסי (3.4 מיליון יורו) שסוגרים את הטופ 3. את העשירייה סוגרים מרקיניוס (1.2), חכימי (1), דונארומה (916 אלף), ראמוס (791), ברנאט (730) ומוקיילה (700).

אגב, חוזהו של אמבפה יפוג בקיץ 2024 ואם הוא יישאר בפריז הוא צפוי לשדרג עוד יותר את חוזהו ואפילו להכפיל אותו. תהיתם מי המשתכר הבכיר בצרפת שלא משחק בפריז? ובכן, וויסאן בן ידר חלוץ מונאקו מרוויח 650 אלף יורו "בלבד" בחודש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סרחיו ראמוס, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
פריז לא תוכל להשוות את ההצעה הזו. ראמוס/רויטרס

ואם במשכורות עסקינן, הרי שבדומה לליאונל מסי, גם סרחיו ראמוס יהפוך שחקן חופשי בקיץ. פריז סן ז'רמן טרם הציעה לו חוזה חדש, וספק אם תוכל לעמוד בהצעה שקיבל מאל-הילאל הסעודית - לא פחות מ-30 מיליון יורו לעונה, בחוזה לשנתיים - פי ארבעה מחוזהו הנוכחי. לפי "לאקיפ", המועדון העשיר אף מוכן לעלות עד 50 מיליון יורו לעונה.

אלופת צרפת מרוצה מאוד מהתפקוד של הבלם הספרדי הוותיק ומהתרומה שלו לחדר ההלבשה, אולם בעיות פייר פליי יקשו עליה להשאירו, כך לפי "אס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully