וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מבינה: "כמו שנכנסנו למומנטום, אפשר לאבד אותו"

30.3.2023 / 8:27

דריכות גדולה במכבי תל אביב לקראת משחק הבית נגד האיטלקים (חמישי, 21:05) במיוחד אחרי שבאסקוניה וז'לגיריס קובנה העבירו את הלחץ אליהם, ג'ייק כהן: "כל המשחקים סופר חשובים במבט לעבר הפלייאוף"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 69:108 על פרומיתאס ביורוקאפ/ספורט1

מכבי תל אביב חלמה להבטיח את ההעפלה לפלייאוף היורוליג לעיני הקהל הביתי הערב (חמישי, 21:05) מול אולימפיה מילאנו, אלא שהניצחונות של באסקוניה שלשום וז'לגיריס קובנה אמש מנעו ממנה את האפשרות. אם הצהובים ינצחו את היריבה האיטלקית, הם יצטרכו הפסד אחד של באסקוניה (תארח את פנרבחצ'ה), ז'לגיריס (את ולנסיה) או פרטיזן בלגרד (בבית נגד ריאל מדריד) כדי לשריין את מקומם בין שמונה האחרונות. אם הקבוצה של עודד קטש תפסיד הערב, היא בכל מקרה לא תוכל להבטיח עלייה בתום המחזור ה-32.

ההתפתחויות במשחקי היריבה על הכרטיס לרבע הגמר העלו מעט את המתח והחשש בקרב אנשי מכבי תל אביב, שבמאזנה 18 ניצחונות ו-13 הפסדים. "בסופו של דבר, ידענו שהמספר שצריך כדי לעלות הוא 19 ניצחונות, וכנראה שעוד ניצחון אחד יספיק לנו", אמר אמש אחד מאנשי המועדון לאחר שהליטאים ניצחו. "אנחנו במומנטום נהדר, אבל כמו שנכנסנו אליו עם הניצחון על פנרבחצ'ה אחרי תקופה פחות טובה, אפשר בקלות לאבד אותו אם לא נהיה מרוכזים. זה משחק מכריע".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
כנראה שעוד ניצחון אחד יספיק, אבל צריך להשיג אותו. מכבי תל אביב/דני מרון

בפן המקצועי, במכבי תל אביב יודעים כי מולם תתייצב הערב אחת מקבוצות ההגנה הטובות ביותר שיש ליורוליג להציע: רק אולימפיאקוס סופגת ממוצע נקודות נמוך יותר ממילאנו, בפער של 0.7 למשחק. הבדלי הסגנונות בין הקבוצה של אטורה מסינה לצהובים הם גדולים למדי, כאשר מכבי תל אביב קולעת 9.2 נקודות יותר בממוצע למשחק וסופגת 5.1 יותר.

"כל המשחקים סופר חשובים במבט לקראת הפלייאוף, חשוב במיוחד לשמור על הבית שלנו. מילאנו משחקת כדורסל נהדר לאחרונה, כך שאנחנו צריכים לבוא מוכנים", אמר ג'ייק כהן בהתייחס למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully