וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנשים של ישראל הובסה ע"י סרביה, שעלתה לדרג ב' בהוקי קרח

מפגש הגומלין בין הנבחרות באליפות העולם שנערך הערב בתנובות הסתיים בניצחון אדום 0:9. מחר ישראל תשחק מול בוסניה והרצגובינה

סרביה מול ישראל בהוקי קרח נשים. נמרוד גליקמן,
ההפסד הגבוה ביותר עד כה. ישראל מול סרביה/נמרוד גליקמן

נבחרת הנשים של ישראל בהוקי קרח לא הצליחה הערב להוות יריב של ממש מול נבחרתה החזקה של סרביה. האדומות לבנות שאתמול הביסו את בוסניה והרצגובינה בתוצאה 1:12, "הסתפקו" הערב בניצחון 9:0 מול נבחרת ישראל. המשחקים נערכים במסגרת בית ב' של אליפות העולם דרג ג', המתקיימים בהיכל oneice arena שבתנובות.

הנבחרת הישראלית, שהיא צעירה וחסרת ניסיון בינלאומי, הצליחה להוות יריב שקול לסרביות רק במהלך השליש הראשון של המשחק. הסרביות עלו על הלוח רק בדקה ה-11 עם שער של מילקה ולצק. שלוש דקות מאוחר יותר הסרביות הכפילו את התוצאה עם שער של ואלנטינה וארוצי. בדקה ה-16 ג'אנה ראדוביץ' קבעה את תוצאת השליש הראשון עם שער נוסף, 0:3 לסרביה.

ישראל פתחה את השליש השני עם חסרון מספרי, שכן שתי שחקניות הורחקו לשתי דקות בשלהי השליש הראשון. העובדה הזו נוצלה היטב על ידי הסרביות כבר בדקה הראשונה של השליש השני לשער מהיר, השני של וארוצי במשחק וכבר 4:0. ישראל הצליחה לא לספוג ברוב דקות השליש השני, אבל חמש דקות לפני תום השליש, בדקה ה-35 הצליחו הסרביות להגדיל את הפער ל-0:5.

בשליש האחרון החליטו בנבחרת הישראלית לנסות לשמור כוחות לקראת המשחק מחר מול בוסניה והרצגובינה. שחקניות רבות קיבלו דקות מנוחה, כמו גם שוערת הנבחרת יעל פטייב שלא שותפה ובמקומה זכתה להרבה דקות משחק השוערת השנייה שלי זילקה. הסרביות כבשו עוד 4 שערים במהלך השליש השלישי והאחרון בדרך לניצחון 0:9. הסרביות השלימו ניצחון כפול על הישראל, לאחר שבמשחק הראשון בין הנבחרות היתה התוצאה 1:5.

מחר בשעה 17:00 ישראל תשחק בגומלין מול נבחרת בוסניה והרצגובינה. במשחק הראשון בין שתי הנבחרות שהתקיים ביום שני, ניצחו האורחות 2:4. בנבחרת הישראלית מאמינים שמחר התוצאה יכולה להיות אחרת ואולי להשיג ניצחון ראשון והיסטורי באליפות העולם.

הסרביות הבטיחו כמעט סופית את ההעפלה לדרג ב' של אליפות העולם. הסרביות יקוו לניצחון ישראלי מחר, במידה ולא הן יצטרכו לעשות זאת בעצמן מול הבוסניות במפגש שינעל את האליפות ביום שישי.

  • עוד באותו נושא:
  • הוקי קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully