וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות מקרוב את ליגת האלופות: מאסטרקארד יוצאת בפעילות חדשה

מאסטרקארד יוצאת בפעילות שבה תעניק 2 חבילות זוגיות לגמר ליגת האלופות באיסטנבול, הכוללות אירוח במלון, טיסות וזוג כרטיסים

ליגת האלופות. יחצ,
יוצאים בפעילות. מאסטרקארד/יחצ

מאסטרקארד יוצאת בפעילות "ליגת האלופות" לקראת ה-Mastercard Day, יום המבצעים החודשי הבלעדי למחזיקי כרטיס מאסטרקארד, אשר מתקיים בכל 10 לחודש ובו מוענקות הטבות והנחות שונות בבתי עסק בארץ ובעולם. מועדון Mastercard Day כולל למעלה מ-30 חברות ומותגים, שמציעים הטבות אטרקטיביות לרוכשים, ומדי חודש מצטרפים מותגים חדשים.

לקראת Mastercard day הקרוב, שייערך ב-10 לאפריל, יוצאת מאסטרקארד בפעילות בעמוד הפייסבוק שלה, בה תעניק 2 חבילות זוגיות לגמר ליגת האלופות, אשר יערך באיסטנבול בחודש יוני. החבילות כוללות זוג כרטיסים לגמר, טיסות ומלון.

ליום הקניות המסורתי מצטרפים החודש גם Booking עם 6% הנחה למזמינים באתר בלינק היעודי, Airalo עם 20% הנחה למזמינים חבילת אינטנרט לעשרות יעדים בחו"ל ומותגי האופנה טימברלנד ונאוטיקה עם 25% הנחה על קולקציות הקיץ.

לפי מחקר של מאסטרקארד לשנת 2022 בנושא ספורט, נרשם השנה גידול של 12% בהשתתפות קהל במגרשים לעומת 2021, כאשר כדורגל באופן טבעי בין ענפי הספורט הפופולריים ביותר. העלייה בנוכחות במגרשים משפיעה באופן ישיר גם על העלייה בפעילות גופנית, כאשר 54% מהמשיבים טענו שעשו יותר ספורט מאשר ב-2021 (עלייה של 10%). כמו כן, נרשמה עלייה של 37% ברכישת מוצרי, חוויות ושירותי ספורט בשנת 2022 לעומת 2021. מחקר כלכלת הספורט של מאסטרקארד מתפרסם לקראת רגעי ההכרעה של ליגות הספורט השונות באירופה, ביניהן ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully