וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה עתירת הפועל ירושלים, המשחק נגד מכבי תל אביב יתקיים בראשון

29.3.2023 / 12:40

הדיינים וסרצוג ופרייטג קבעו כי החלטת מנהלת הליגה היא "מידתית ומתחשבת בשתי הקבוצות המשתתפות בליגות האירופאיות"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 69:108 על פרומיתאס ביורוקאפ/ספורט1

בית הדין של איגוד הכדורסל בראשות עורכי הדין יורם וסרצוג וגדעון פרייטג דחו היום (רביעי) את עתירת הפועל ירושלים לקבוע מועד אחר למשחק נגד מכבי תל אביב שיתקיים ביום ראשון הקרוב. כזכור, בירושלים דרשו לא לשחק ביום ראשון, יומיים לפני המשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף של ליגת האלופות נגד א.א.ק אתונה, כשבמנהלת הליגה טענו מנגד כי הדבר נעשה על פי תקנון המנהלת.

"מועד המשחק בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב שכאמור הינו משחק במגרש הביתי של הפועל ירושלים נקבע בתאריך 23 למרץ 2023 על ידי המנהלת תוך לקיחת בחשבון את התחרויות האירופאיות של שתי הקבוצות ואשר לקח בחשבון בעיקר את העובדה כי המשחק בין א.א.ק אתונה להפועל ירושלים מתקיים במגרשה הביתי", נכתב בהחלטת הדיינים, "לולא כן משחק הליגה היה מוקדם ליום שבת. (ראוי להזכיר כי מכבי תל אביב משחקת במהלך השבוע לא פחות מ-4 משחקים במועדים סמוכים)".

"בית הדין רואה בהחלטת המנהלת החלטה מידתית ומתחשבת בשתי הקבוצות המשתתפות בליגות האירופאיות ולכן דוחה את בקשת העותרת לשנות את ההחלטה. בנימה אישית, ראוי היה שהעותרת לא הייתה תומכת את עתירתה גם על הנימוק כי משחק הליגה ביניהן 'נטול משמעות ספורטיבית עבור הקבוצות' - אין משחק כדורסל, בוודאי בין שתי קבוצות צמרת בליגה הישראלית, שאין לו כל משמעות ספורטיבית - מעניין מה הקהל הירושלמי היה אומר על כך".

מחאת אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אוהדי הפועל ירושלים מוחים/ברני ארדוב

אמש במשחק הניצחון על עירוני נס ציונה הניפו מספר אוהדי הפועל ירושלים שלטים בגנות ההחלטה לקיים את המשחק ביום ראשון ודרשו מהנהלת הקבוצה להעלות את קבוצת הנוער למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully