וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת 365scores חתמה על הסכם חסות עם Afex - האקדמיה למצוינות בכדורגל

חברת הספורט-טק חתמה על הסכם חסות עם האקדמיה לפיתוח שחקנים בכדורגל, שבין מתאמניה: ליאל עבדה, תאי עבד ואל-ים קנצפולסקי

שיתוף פעולה אורן נתנזון ואריק בנדו. יחצ,
אורן נתנזון ואריק בנדו/יחצ

365scores, חברת הספורט-טק הישראלית, חתמה על הסכם חסות עם Afex - האקדמיה למצוינות, לפיתוח שחקנים ולקידום היכולות האישיות בכדורגל, שהקימו אריק בנאדו, שי אבוהב, כפיר אלפונטה ועופר דורון. האקדמיה מתמחה באימון שחקני ליגות מקצועניות מגילאי ילדים ועד בוגרים וכוללת סניפים בחולון, פתח תקווה, ירושלים ותל אביב. בין השחקנים שמתאמנים ניתן למצוא את: ליאל עבדה (סלטיק ונבחרת ישראל), תאי עבד (פ.ס.וו איינדהובן ונבחרת ישראל), אל-ים קנצפולסקי (הפועל תל אביב ונבחרת ישראל הצעירה) ועוד.

שיתוף הפעולה בין חברת 365scores ל-Afex מהווה את החסות הראשונה שחברת ההייטק מעניקה בספורט הישראלי. מדובר על השלב הראשון כחלק מתוכנית אסטרטגית וארוכת טווח בין החברה ואקדמיית הכדורגל, כשבעקבות הסכם החסות, לוגו החברה יתנוסס על חולצות האימונים של השחקנים. בנוסף, תתמוך 365scores בפעילויות שונות עם השחקנים, כגון קייטנת הפסח של Afex בשיתוף מחלקת הנוער של מכבי חיפה ומהלכים פרסומיים נוספים שישותפו בנכסים הדיגיטליים של החברה.

הפלטפורמה של 365scores, שפותחה בישראל ופועלת גלובלית עם מעל ל-30 שפות שונות, מאפשרת למשתמשים ליצור בעצמם ערוץ ספורט מותאם אישית ולקבל עדכונים בזמן אמת אודות משחקים וענפי ספורט. החברה מציעה את שירותיה באמצעות אתר האינטרנט שלה, תוסף לדפדפן כרום וכמובן, אפליקציה סלולרית למשתמשי iOS ואנדרואיד.

אורן נתנזון, מנהל סחר בישראל בחברת 365scores: "אנו נרגשים עם תחילת השותפות שלנו עם אפקס, אקדמיית כדורגל שכל מטרתה היא לספק לכל שחקן ושחקנית יסודות נכונות ולחנך למצוינות וקידום היכולות האישיות בכדורגל. 365scores והאקדמיה חולקים ערכים משותפים של הישגיות, פייר פליי, למידה וצמיחה".

אריק בנדו, מייסד-שותף ומנהל מקצועי ב- Afex: "אנו מצפים לתחילת השותפות עם 365scores גאים מאוד ומעריכים את הרצון לקידום המצוינות בספורט, מה שהופך את החיבור בין הארגונים לנכון וטבעי".

  • עוד באותו נושא:
  • שת"פ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully