וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאניה לקראת הקיץ: הקמפיין החדש של צ'ארון שרי

רגע לפני סיום הפגרה השחקן המוביל וכוכב מכבי חיפה צ'רון שרי מככב בקמפיין מאניה ג'ינס לקיץ 2023 לצד הפרזנטורים הנוספים און רפאלי, סטפן לגר וג'וזי זירה בהשקעה של 3.5 מליון שקלים

צ'ארון שרי בקמפיין מאניה ג'ינס. יחצ,
צ'ארון שרי בקמפיין מאניה ג'ינס/יחצ

היום צולם קמפיין קיץ 2023 של מותג האופנה המוביל לגברים "מאניה ג'ינס" בהשקעה של 3.5 מיליון שקלים. את הקמפיין מובילים הפרזנטורים החדשים של המותג סטפן לגר ואון רפאלי אשר מצטרפים לנבחרת לצידם של ג'וזי זירה ושחקן הכדורגל המוביל צ'רון שרי. הקמפיין עתיד לעלות בימי הקרובים בפריסת מדיה רחבה מאוד הכוללת: דיגיטל וסושיאל בדגש על טיק-טוק ואינסטגרם, שילוטי חוצות ופרסומות בימים הקרובים.

הקמפיין צולם במספר לוקיישנים ברחברי הארץ באווירת אנדר-גראונד תוססת ובהשראת עולמות הסטריט. ‎הקונספט הולך לבוא לידי ביטוי בשפה בה המותג מדבר כיום - בועט ולא מתפשר עם עולמות תוכן מגוונים .

עבור צ'רון שרי כבר מדובר בקריירה נוספת, זהו הקמפיין השני שהוא מצלם עבור המותג וגם לאחרונה בנו גם זכה בקמפיין אופנתי למותג הילדים המוביל noizz. מי שהיה על סט הצילומים זכה לראות כיצד הכוכב מקפיץ כדורים ומלמד את החברים על הסט כיצד לעשות את זה נכון. חברי הסט ידועים כחובבי כדורגל והם גם קיבלו מצ'רון טיפים על איך לשפר את הביצועים שלהם על מגרש המשחקים.

‏‎מישל רוגוף , אורן יפרח ורונית חיימוביץ - בעלי קבוצת מאניה גרופ: "שיתוף הפעולה עם און רפאלי, סטפן לגר, ג'וזי זירה וצ'רון שרי הם השילוב המושלם של הקהל צרכנים של מאניה כל אחד מעולם התוכן שלו וביחד הם מרכיבים את הערכים של המותג".

‏‎סמנכ"ל שיווק קבוצת מאניה גרופ אליאור אסלן: "שמח ונרגש להציג את שיתוף הפעולה החדש והרענן שלנו עם רביעיית הפרזנטורים של מאניה ג'ינס - סטפן לגר , און רפאלי , ג'וזי זירה וצ'ארון שרי לצילומי קולקציית הקיץ 2023. כל החלקים מתחברים לכדי פאזל אחד מנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • קמפיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully