וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בראונה כיכב עם שער ושני בישולים, בלגיה ניצחה 2:3 בגרמניה

הקפטן בישל לקראסקו (6) ולוקאקו (9) וקינח עם שער משלו (78) בניצחון במשחק הידידות בקלן, פולקרוג (44 בפנדל) וגנאברי (87) צימקו

תקציר, משחק ידידות: גרמניה - בלגיה 3:2/ספורט1

11 שנים וחצי אחרי המפגש האחרון ביניהן שהסתיים בהפסד 3:1 במוקדמות היורו, בלגיה חזרה הערב (שלישי) לגרמניה והפעם היא ניצחה 2:3 במשחק ידידות בקלן את מארחת יורו 2024. המאמן החדש דומניקו טדסקו עם ניצחון שני בתפקיד, הפעם על חשבון המדינה בה גדל מגיל שנתיים ובה החל את דרכו כמאמן.

יאניק קראסקו פתח הפעם בכנף השמאלית במקום לאנדרו טרוסאר שעלה ב-11 בניצחון 0:3 בשבדיה במוקדמות, וכבר בדקה השישית קיבל כדור נהדר מקווין דה בראונה, הטעה את המגן מריוס וולף וירה לרשת העליונה. שלוש דקות חלפו ושוב דה בראונה בישל, הפעם עם כדור עומק יפה רומלו לוקאקו שהכניע את מארק אנדרה טר סטגן עם שערו ה-72 במדים הלאומיים (ב-106 הופעות). מלך שערי בלגיה בכל הזמנים נעצר בקורה בדקה ה-21 אחרי קרן של דה בראונה, ומנגד גרם לפנדל עם נגיעת יד שאפשרה לניקלאס פולקרוג לצמק בדקה ה-44.

שחקני נבחרת בלגיה חוגגים עם יאניק קראסקו (מימין). Stuart Franklin, GettyImages
שער נפלא כבר בפתיחה. יאניק קראסקו עם החברים/GettyImages, Stuart Franklin
לאון גורצקה שחקן נבחרת גרמניה פצוע. Stuart Franklin, GettyImages
יהיה כשיר למשחק העונה בשבת? לאון גורצקה/GettyImages, Stuart Franklin

באיירן מינכן ודאי דאגה כאשר לאון גורצקה נפצע והוחלף בדקה ה-32 בגלל פגיעה בקרסול, ארבעה ימים לפני משחק העונה מול בורוסיה דורטמונד, אם כי הקשר סימן תחילה שהוא רוצה להמשיך. שער של טימו ורנר נפסל בגלל נבדל בדקה ה-59, גרמניה לחצה כדי להשוות ובדקה ה-78 נענשה במתפרצת שבה טרוסאר המחליף בישל לדה בראונה שחתם הופעה אישית נפלאה ומיד הוחלף. סרג' גנאברי הקטין שלוש דקות לסיום אחרי הכנה של קווין שאדה הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully