וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "מאוכזב מהתוצאה, מרוצה מהדרך. נעמיד נבחרת חזקה ביורו"

הנבחרת הצעירה נכנעה בשוויץ 2:1 במשחק ההכנה האחרון לפני אליפות אירופה בקיץ. ארד בר שהבקיע: "ביורו יהיו שחקנים שונים, יהיה בסדר"

הנבחרת הצעירה של ישראל נכנעה היום (שלישי) 2:1 לשוויץ במשחק ההכנה האחרון שלה לקראת אליפות אירופה שתיערך החל מסוף חודש יוני ברומניה ובגאורגיה.

ישראל שלטה במחצית הראשונה וגם עלתה ליתרון מוצדק ממצב נייח בפתיחת המחצית השנייה, כאשר דור תורג'מן בישל עם הראש לארד בר שהמשיך את הכדור לרשת בנגיחה נוספת, אבל דווקא אז השתלטו המקומיים על מהלך המשחק והפכו משערים של שחקן הכנף קסטריוט אימרי (67) ויוליאן ואן מוס (78).

ארד בר שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
הכנה טובה ליורו בקיץ. ארד בר/קובי אליהו

המאמן גיא לוזון אמר אחרי ההפסד ליריבה נוספת שתשחק ביורו הקרוב: "יש הרבה מאוד משחקים שאתה מרוצה מהתוצאה ופחות מהדרך, פה זה הפוך. אני מאוכזב מהתוצאה, אבל מרוצה מהדרך. לשמחתנו זה משחק ידידות והדרך הרבה יותר חשובה. יש פה שחקנים שהרשימו מאוד בשני משחקי הידידות האלו ויילקחו בחשבון לקראת היורו. אני חושב שנעמיד נבחרת חזקה ביורו".

ארד בר שהבקיע הוסיף לדברי מאמנו: "זה מאכזב כי היינו שווים יותר, שיחקנו טוב והגענו להרבה מצבים אז חבל. שמח שהבקעתי, אבל זה מאכזב להפסיד. ביורו יהיו שחקנים שונים ובטוח נבוא יותר ממוקדים ונדע מה עלינו לעשות. אנחנו נראים טוב ומרגישים טוב, יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully