וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון 14 ברציפות להפועל ירושלים, שגברה 62:78 על נס ציונה

בראון (17 נקודות, 4 מ-6 לשלוש) הריץ את האדומים בדקות הסיום אחרי משחק צמוד ובקצב נמוך. דאבל-דאבל לשגב, ביוקנן מנגד בלט עם 20

הפועל ירושלים סופרת כבר 14 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אחרי שהערב (שלישי) במשחק השלמה מהמחזור ה-16 בליגת העל גברה 62:78 על עירוני נס ציונה - הקבוצה היחידה שעד הערב לא הצליחה לנצח העונה בליגת העל. נס ציונה קיוותה להדהים פעם נוספת את הירושלמים, כפי שעשתה ב-87:96 בסיבוב הראשום בתום שתי הארכות ובכך להבטיח את מקומה בבית העליון, אבל בעקבות ההפסד היא זקוקה לניצחון על הפועל חיפה ביום שני כדי לתפוס את המקום השישי.

הפועל ירושלים נכנסת כעת לשבוע אינטנסיבי מאוד, ביום ראשון היא אמורה לשחק נגד מכבי תל אביב ולאחר מכן תחל בסדרת רבע גמר ליגת האלופות של פיב"א נגד א.א.ק אתונה, וכמו שהיא לא הרשימה נגד הפועל חיפה במשחקה האחרון ביום ראשון, גם היום במשך דקות ארוכות התקשתה, איבדה כדורים, לא מצאה את הטבעת ומצאה את עצמה נאבקת בנס ציונה כשהיתרון עובר מצד לצד, כולל ברבע השלישי שבו קלעו האורחים שני סלי שדה בלבד.

שאק ביוקנן עם 20 נקודות היה מי שהשאיר את נס ציונה במשחק כמעט לכל אורך הערב, עד שבדקות הסיום ברנדון בראון התעורר, צלף שלוש שלשות ברצף והגיע ל-17 נקודות עם 4 מ-6 מחוץ לקשת וכך הכריע את המפגש שבו קלעו הכתומים שלשה אחת בלבד. בירושלים גם ליוואי רנדולף עם 16 נקודות בלט וכן איתי שגב שרשם דאבל-דאבל של 11 נקודות ו-10 ריבאונדים.

ברנדון בראון, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שלוש שלשות חשובות במאני טיים. בראון/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

הפועל ירושלים: בראון 17 (4-6 לשלוש), רנדולף 16 (8-14 לשתיים, 0-4 לשלוש), שגב 11 (10 ריבאונדים), מייריס 9, קליין, יעקב ולוי 6 כ"א, סמית' 5, ונה 2. כן שותף: קורנליוס.

עירוני נס ציונה: ביוקנן 20 (6-13 מהשדה, 8-11 מהקו), מיינסי 9 (9 ריבאונדים), אדם 8, ביי וקופר 6 כ"א, ווריק 5, בן משה והארל 4 כ"א. כן שותפו: לוינסון ורוזנפלד.

גלעד לוי, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
קיבל מקום בחמישייה ורשם יכולת מפתיעה. גלעד לוי/ברני ארדוב

רבע 1

הרבע הראשון נפתח עם 0:4 מהיר של גלעד לוי, שקיבל מקום בחמישייה וכבר בפתיחה רשם דאנק מהדהד. טראוויס ווריק רשם יכולת טובה מנגד עם שלשה וסל שהחזירו את האורחים למשחק, אבל שמונה נקודות רצופות של ברנדון בראון, כולל שתי שלשות, הריצו את המארחת ל-13:20 רגע לפני סיום הרבע. אלא שנס ציונה לא נתנה ליריבתה לברוח, כשמהלך של שלוש נקודות של טיילר ביי קבע 20:22 שביר למארחים.

ספידי סמית', שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ספידי סמית' בפעולה/ברני ארדוב

רבע 2

פתיחת הרבע השני הייתה שייכת לנס ציונה, שנהנתה מצבע חדיר ועם יכולת מצוינת של שאק ביוקנן הצליחה להפוך את הקערה ולהוביל 26:28 כשנותרו חמש דקות למחצית. סנדר ונה בהטבעה יפהפה השיב את המארחת ליתרון ולאחר מכן נועם יעקב מצא בכדור חכם את מייריס שעלה לדאנק ירושלמי נוסף. היתרון עבר מצד לצד אחרי סלים של מיינסי ורנדולף ובהפסקה שוויון 34.

שאק ביוקנן, שחקו עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
השאיר את נס ציונה בחיים לאורך הערב. ביוקנן/ברני ארדוב

רבע 3

המאבק הגדול בין הקבוצות נמשך ורמת האגרסיביות אף הועלתה בפתיחת הרבע השלישי. לאחר יותר משלוש דקות ברבע, ביונקן היה היחיד שקלע לזכות נס ציונה כשדייק פעם אחת מהקו, רנדולף בג'אמפ-שוט השיב את המארחת ליתרון 35:36 ואז אלעד חסין לקח פסק זמן. ביוקנן גם קלע מהקו את שתי הנקודות הבאות של נס ציונה, אבל שגב ויעקב שמרו על היתרון הירושלמי. סל השדה הראשון של האורחת הגיע מידי מיינסי, שצימק ל-41:40 כשנותרו 3:14 דקות לסוף. הקצב הנמוך מאוד נמשך ועד סיום הרבע ביוקנן הוסיף עוד 2 נקודות בג'אמפ-שוט וכל השאר היו מהקו, לוי, מייריס ויעקב עם שלשה גדולה על הבאזר הורידו את המארחת ביתרון מינימלי 48:53.

נועם יעקב, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שלשה חשובה עם הבאזר. יעקב/ברני ארדוב

רבע 4

יעקב נחסם על ידי הארל וביוקנן ניצל זאת כדי לסחוט מבראון סל ועבירה ובמהלך של שלוש נקודות הגיע ל-20 נקודות וצימק את ההפרA. יעקב רשם איבוד נוסף ומיינסי נשלח גם הוא לקו, דייק פעמים והאורחת השוותה תוך 40 שניות ברבע. רנדולף ניסה להחזיר את ירושלים ליתרון והחטיא, אדם השלים מהפך ודז'קיץ' הזעיק פסק זמן בעקבות ריצת 6:0. הבלאגן על הפרקט נמשך עם איבוד של סמית', שמיד חטף בחזרה להארל, אבל רנדולף עשה אייר-בול ולמזלם של הירושלמים שגב היה שם כדי לקחת כדור חוזר, לסחוט עבירה ולהשיב אותם מהקו ליתרון 57:59 לקראת שש הדקות האחרונות. נקודת המפנה הגיעה כעבור דקה, אז סמית' חדר לסל ודייק מהקו אחרי שמיינסי עצר אותו בעבירה, שגב סיפק שתי חסימות וקלע מן העבר השני ובראון קלע את השלשה החמישית של ירושלים והשישית במשחק בדרך ליתרון 58:66. חסין לקח פסק זמן, אבל ביוקנן איבד ובראון העניש בשלשה נוספת שהגדילה את ההפרש ל-11 לפני שתיים וחצי הדקות האחרונות. בראון נכנס לזון וירה שלשה נוספת בדרך ליתרון שיא 58:74 וסגירת הסיפור. בסיום 62:78 להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully