וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית ברציפות: הפועל אשדוד מחזיקת הגביע בכדוריד

למרות חמישה הפסדים רצופים בליגה, הדאבליסטית גברה 25:28 על מכבי ראשון לציון והוכיחה שלפחות במפעל השני בחשיבותו היא עדיין שולטת ללא עוררין. הפועל ראשון לציון זכתה בנשים אחרי הארכה ודרמה גדולה מול ארזים רמת גן

הפועל אשדוד היא מחזיקת גביע המדינה בכדוריד גם לעונת 2022/23, זו השנה השלישית ברציפות שהיא עושה את זה. הדאבליסטית גברה הערב (שני) 25:28 על מכבי ראשון לציון במשחק שכמעט לכל אורכו היה חד צדדי, ההפרש בשיאו כבר עמד על שמונה שערים לזכותם של האשדודים.

אשדוד הגיעה לגמר הגביע אחרי חמישה הפסדים רצופים בליגת העל, אבל זה לא מנע משחקניו של אנדראה ווקוייביץ' להתעשת במאני טיים, להציג את היכולת אליה הרגילו את כולם ולהניף גביע שלישי ברצף. כזכור, ווקוייביץ' הודיע שיעזוב בתום העונה אחרי שמונה שנים בישראל והוא ישוב למולדתו לפחות עם תואר אחד ביד מעונה זו.

הפועל אשדוד מחזיקת גביע המדינה בכדוריד לעונת 2022/23. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הגביע נשאר באשדוד זו השנה השלישית ברציפות/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

ווקוייביץ' הנרגש אמר בסיום: "זה מאוד מרגש עבורי, אני חייב להודיע בצער שזוהי העונה האחרונה שלי פה. אני מקווה שנמצא את האנרגיה להמשיך. אני 8 שנים בישראל, נהנתי מאוד פה, אבל דבר ראשון אני אבא ורק אחר כך אני מאמן. אני אחד מכם, האנרגיה שלי היא כמו שלכם הישראלים. אני מקווה שאשדוד תמשיך בקו הזה, זו המשפחה שלי. תודה רבה חברים".

אורן מאירוביץ' הוסיף: "זה גביע שעשינו אותו בלב גדול, כל השחקנים. היינו בתקופה לא טובה עם חמישה הפסדים רצופים. ידענו להגיע במאני טיים עם לב גדול. זו לא קלישאה, באמת נתנו פה את הלב והנשמה. זה תואר אמיתי ראשון שלי בגיל 33. שמח שהקבוצה הזאת עשתה את זה ושמח להיות חלק ממנה. נקווה שנמשיך, זה ייתן לנו דרייב למשחקי הפלייאוף. הגעתי לאשדוד כדי לקחת תואר, אני חייב להגיד מילה על השוער שלנו וורקיץ', אנחנו צמד בלתי נפרד. הוא חלק אינטגרלי וחשוב מאוד מהגביע הזה. אליפות? נקווה מאוד, זו השאיפה, להגיע למאני טיים בפלייאוף. מקווה שיגיע מחליף ראוי למאמן אנדראה".

כבשו להפועל אשדוד: ריסטו ווייצ'יץ' 8 (מ-11), אלכסנדר באביץ' 6 (מ-10), עמית סטלמן 6 (מ-8), ניבו לוי 3, עומרי קושמרו 2, ווק מילנקוביץ' ויובל כץ 1 כ"א. אורן מאירוביץ' סיים עם 7 עצירות מ-22 זריקות (32%), סבטיסלב וורקיץ' 1 מ-9 (11%).

כבשו למכבי ראשל"צ: גאפר חדזיומרוביץ' 6 (מ-6), גיא גרא 5 (מ-5), נדב ניזרי וירמי סידי 4 כ"א, איוון קראצי'ץ' ופאבל אטמן 2 כ"א, צח מלול וגל עזריאל 1 כ"א. גרדימיר צ'נבסקי סיפק 6 עצירות מ-29 זריקות (21%), טל אליוכין 3 מ-7 (43%).

הפועל ראשון לציון מחזיקת גביע המדינה לנשים בכדוריד לעונת 2022/23. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
ניצחון מדאבל. שחקניות הפועל ראשון לציון/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הערב נערך גם גמר גביע המדינה לנשים והזוכה היא הפועל ראשון לציון, שניצחה 26:27 את ארזים רמת גן בתום הארכה ודרמה גדולה ובכך עשתה צעד משמעותי לעבר זכייה בדאבל. למעשה, האדומות, שמובילות 0:1 בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה על אותה ארזים, יכולות לסיים עם דאבל ביום שישי אחרי שהערב זכו בגביע.

עבור הפועל ראשון לציון מדובר בגמר שלישי ברציפות, אך הזכייה הקודמת הייתה ב-2021. בצד השני, החבורה של ניב ויינטרוב חזרה למעמד הגמר לראשונה מאז עונת הדאבל של 2018, ועבור הקבוצה המעוטרת ביותר בכדוריד הנשים הישראלי הבצורת כרגע נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully