וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קספר רוד הודח ממיאמי, סרונדולו הדיח את אוז'ה עליאסים

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 7:07

המדורג שלישי ספג 3:6, 6:4, 6:4 מוואן דה זנדשולפ. הארגנטינאי הפתיע 2:6, 5:7 את המדורג חמישי, גם ציציפאס עלה לשמינית הגמר

משחקי הסיבוב השלישי בטורניר מיאמי נמשכו הלילה (בין שני לשלישי) עם המפתעה, כשהמדורג שלישי קספר רוד הפסיד 3:6, 6:4, 6:4 מול בוטיק ואן דה זנדשולפ וסיים את דרכו.

לשמינית הגמר הצטרפו גם דניל מדבדב, סטפנוס ציציפאס ופרנסיסקו סרונדולו הארגנטינאי, מספר שפעות אחרי שהעפיל המדורג מספר 1 והאלוף המכהן קרלוס אלקראס.

מדבדב המדורג רביעי בתחרות, חלף על פני אלכס מולקן הסלובקי שנפצע ולא התייצב להתמודדות, למעשה לראשונה בקריירה עלה ב"walkover" ובשלב 16 האחרונים מצפה לו מפגש עם הצרפתי קוונטן האליס שמדורג 79 בעולם והיום ניצח 6:7(2), 3:6 את מקנזי מקדונלד המקומי.

סטפנוס ציציפאס לוחץ יד לכריסטיאן גארין. רויטרס
היווני שבר בזמן. ציציפאס וגארין/רויטרס

באשר לציציפס, היווני שמדורג שני במיאמי ושלישי בעולם מצא את עצמו נאבק בצ'ליאני כריסטיאן גארין (82 בעולם) והוא הכניע אותו רק אחרי שעתיים ושש דקות: ציציפאס ניצח 3:6 במערכה הראשונה, נכנע 6:4 בשנייה אחרי שנשבר במשחקון העשירי והאחרון ובמערכה המכרעת התעלה ושבר בדיוק בזמן כדי לשוב ליתרון בתום המשחקון התשיעי ולפני האחרון בדרך ל-4:6. יריבו הבא של ציציפאס יהיה קארן חצ'אנוב שמדורג 14 בתחרות, שגבר 2:6, 4:6 על יירי לצ'קה הצ'כי.

ההפתעה הגדולה הגיעה בלילה מכיוונו של הארגנטינאי פרנסיסקו סרונדולו בן ה-24, שגבר 2:6, 5:7 מרשים על הקנדי פליקס אוז'ה עליאסים שמדורג חמישי בתחרות ושישי בעולם. סרונדולו שמדורג 31 בעולם כיום, שבר כבר במשחקון הראשון במשחק, הוסיף שבירה שנייה בדרך ל-4:1 ולניצחון במערכה כולה במהרה תוך 35 דקות. המערכה השנייה נמשכה למעלה מכפול זמן, אחרי שהקנדי נשבר ונקלע לפיגור 3:2, שבר בחזרה ל-4:4 ונשבר בשנית במשחקון ה-11, כך שבמשחקון הבא הארגנטינאי חגג בסופו של דבר את ה-5:7 שלו בדרך לשמינית הגמר מול המנצח בין פרנסיס טיאפו ללורנצו סונגו.

הטניסאי הנורבגי קספר רוד. רויטרס
אכזבה. רוד/רויטרס

אצל הנשים, חגגה אלבה ריבאקינה (10) ניצחון 11 ברציפות, עם 4:6, 3:6 על אליס מרטנס. מי שלא הצליחה להעפיל לשלב הבא היא פיינליסטית 2021 ביאנקה אנדרסקו, שנפצעה בקרסול השמאלי ונאלצה לרדת מהמגרש בכיסא גלגלים לפני שפרשה במצב של 7:6, 2:0 מול יקרטינה אלכסנדרובה. בשלב הבא, תפגוש המדורגת 15 את פטרה קביטובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully