וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד נוסף לנבחרת הנשים באליפות העולם בהוקי קרח

הישראליות נכנעו 4:2 לבוסניה והרצגובינה לאחר משחק צמוד

נבחרת ישראל הוקי קרח נשים. נמרוד גליקמן,
שוב לא הלך. ישראל (בכחול) מול הבוסניות/נמרוד גליקמן

נבחרת הנשים של ישראל בהוקי קרח הפסידה הערב בהיכל בתנובות 4:2 לנבחרת בוסניה והרצגובינה. המשחק נערך במסגרת בית ב' של אליפות העולם דרג ג'.

הנבחרת הישראלית, שהיא צעירה וחסרת ניסיון בינלאומי, הצליחה לכפות משחק צמוד על הנבחרת הבוסנית. בסיום 20 הדקות הראשונות היתה התוצאה 0:0.

אחרי ההפסקה חזרו הכחולות לבנות למשטח אבל דווקא כשהיה נראה שהלחץ הישראלי יהפוך גם ליתרון בתוצאה, היו אלה הבוסניות שהצליחו לכבוש ראשונות. בדקה ה-28 אחרי עוד התקפה ישראלית שנגמרה ללא שער, מתפרצת של בוסניה, אמה קרמדוביץ' שלחה אסיסט ארוך על חצי מגרש לאירמה קפיץ' שנותרה לבדה מול השוערת הישראלית יעל פטייב ולא התקשתה לכבוש, 1:0 לבוסניה והרצגובינה.

הישראליות לא נשברו והמשיכו לתקוף, חמש דקות מאוחר יותר כאשר הבוסניות נותרו על המגרש עם שלוש שחקניות שדה, לאחר הרחקה לשתי דקות של שתי שחקניות, נופר דר מצאה את הרשת והישוותה את התוצאה ל-1:1.

אבל השמחה הישראלית לא נמשכה זמן רב, ליצר דיוק רק שתי דקות וחצי, עד שאירמה קפיץ' במבצע אישי יפה הצליחה לכבוש אחרי ששלחה את הדיסקית בחצי גובה לשער הישראלי.

הנבחרת הישראלית המשיכה בדקות האלה לגלות אופי ולא להישבר, 50 דניות עברו ושני קוטלר מסרה אסיסט ללוטם ארמוזה שכבשה שער נהדר וקבעה 2:2. זו גם היתה תוצאת השליש השני.

המשחק הצמוד נמשך גם בשליש השלישי והאחרון, אבל עם יתרון של האורחות שבא לידי ביטוי גם בשערים. בדקה ה-45 היתה זו שוב אירמה קפיץ' שניצלה עיחרבוביה בהגנה כדי לדחוק פנימה ולעלות את האורחות ליתרון 3:2. שש דקות מאוחר יותר, הבוסניות ניצלו את הרחקתה של ארמוזה לשתי דקות ו- אמה קרמדוביץ' כבשה כדי לקבוע 4:2 לבוסניה והרצגובינה.

עד לסיום נרשמה עוד החמצה אחת של הנבחרת הישראלית, כאשר פנינה בזוב יצאה למתפרצת ובאחת על אחת מול השוערת לא הצליחה להכניע אותה.

מחר תנוח הנבחרת הישראלית והבוסניות ישחקו (19:00 היכל oneice arena) מול נבחרת סרביה. ביום רביעי ישראל תשוב ותשחק מול סרביה ובחמישי תשחק שוב מול בוסניה והרצגובינה. הנבחרת שתסיים ראשונה את הבית תעפיל לדרג ב' של אליפות העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • הוקי קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully