וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת העל: נס ציונה תפתיע שוב את הפועל ירושלים?

27.3.2023 / 15:57

משחק השלמה מהמחזור ה-16 (18:30): כשבאמתחתה 13 ניצחונות רצופים ואחרי יכולת לא מרשימה נגד הפועל חיפה, תרצה הקבוצה של דז'יקיץ' לעבור את הכתומים שניצחו אותם בסיבוב הראשון

תקציר: פנרבחצ'ה - טופאש בורסה 94:89/ספורט1

ליגת העל בכדורסל מתקרבת לסיום הסיבוב השני, כשמחר (שלישי, 18:30) ייערך משחק השלמה בארנה שם תארח הפועל ירושלים את עירוני נס ציונה במסגרת המחזור ה-16. ירושלים מגיעה למשחק מהמקום השלישי בטבלה, עם 14 ניצחונות ו-6 הפסדים, בעוד נס ציונה מדורגת במקום השישי עם 10 ניצחונות ו-10 הפסדים. בסיבוב הראשון ניצחה נס ציונה בדרמה גדולה את ירושלים, 87:96 אחרי שתי הארכות.

ליוואי רנדולף הפועל ירושלים. לירון מולדובן
חוזר לסגל. רנדולף/לירון מולדובן

בהפועל ירושלים לא היו מרוצים מהיכולת והגישה בניצחון על הפועל חיפה אמש, שהיה הניצחון ה-13 ברציפות שלהם, אך מהאופי שגילו השחקנים שידעו לצאת פעמיים מפיגור גדול היו הרבה יותר שמחים בבירה. בקבוצה צפויים לקיים רוטציה רחבה, כשברקע פתיחת הסדרה נגד א.א.ק אתונה בשבוע הבא. ליוואי רנדולף שלא שיחק במשחק הקודם, שב לסגל ומי שלא ישותפו הם זאק הנקינס וקאדין קרינגטון. בינתיים בירושלים הגישו עתירה לבית הדין של איגוד הכדורסל על מנת לדחות את המשחק נגד מכבי תל אביב שנקבע ליום ראשון הקרוב.

עירוני נס ציונה זקוקה לניצחון אחד בשני משחקיה עד לסוף הסיבוב השני כדי להבטיח את מקומה בבית העליון ולהתקרב לחזרה ליורופקאפ. אם הכתומים לא יצליחו לנצח את שני המשחקים האחרונים, הם יצטרכו שהפועל באר שבע או בני הרצליה יפסידו במחזור הנעילה בביתן כדי להיכנס לבית העליון. בקבוצה היו מרוצים מהשיפור המשמעותי ביכולת שהוצג בניצחון על הפועל באר שבע בסוף השבוע האחרון, במיוחד מההצגה של שאק ביוקנן שחזר לכושר מצוין. הכתומים מאמינים ביכולתם ומקווים לרשום הפתעה גדולה בבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully