וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומניה עוקצים את איליה: "וזה שחקן שאמרו שצריך לפתוח בנבחרת"

המנהל המקצועי של סטיאווה נדרש לנתח את בית ט' במוקדמות היורו לפני המפגש עם בלארוס בבית הישראלי (שלישי, 21:45, ספורט4): "לישראל כבש דור פרץ, מהקבוצה שבה איליה יושב על הספסל"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

המנהל הספורטיבי של סטיאווה בוקרשט, מיחאי סטויקה, עוקץ את שחקן מכבי תל אביב רארש איליה על דקות המשחק המועטות שלו במדים הצהובים. איליה הושאל בינואר מניס, אבל עד כה שותף בארבעה משחקי ליגה בלבד וצבר בהם 91 דקות במצטבר.

סטויקה נדרש לסיכויים של נבחרת רומניה להעפיל ליורו 2024 מבית ט' והשיב: "אני חושב שאנחנו יכולים לסיים בכל מקום בין 2 ל-4. אנחנו באותה רמה כמו ישראל וקוסובו. לישראל אין הרבה שחקנים באירופה, אבל יש לה שחקנים טובים. מי שכבש את השער שלה נגד קוסובו למשל, הוא דור פרץ ממכבי תל אביב - הקבוצה שרארש איליה יושב בה על הספסל. ואיליה זה שחקן שהרבה מומחים טענו שצריך להיות שחקן הרכב בנבחרת רומניה".

שחקן מכבי תל אביב רארש איליה. אריאל שלום
תקופה לא מוצלחת. איליה/אריאל שלום

"זו תקופה קשה עבורי", הודה איליה בריאיון שהעניק לתקשורת הרומנית לפני כמה ימים, "אני חושב שאני שעדיף שאעבור אותה כעת, כשאני בן 19. אוכל ללמוד משהו. אני מקווה לשחק ואז לחזור לקבוצה שלי, להמשיך לשחק ואז נראה. אני לא חושב שהיתה לי בעיית הסתגלות, אני יכול להתמודד עם השפה והחברים שלי לקבוצה תמיד עזרו לי, לא משנה איפה הייתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully