וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר דז'יקיץ': "אולי טעיתי כשלא נתתי לנו להפסיד"

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 11:14

מאמן הפועל ירושלים הודה כי "רצף הניצחונות מפעיל עלינו לחץ", אחרי היכולת החלשה יחסית ב-82:85 הדחוק על הפועל חיפה. פורסם לוח הזמנים המיועד לסדרה מול א.א.ק אתונה, ולאוהדים הדתיים תהיה בעיה ביוון

תקציר: פנרבחצ'ה - טופאש בורסה 94:89/ספורט1

רצף הניצחונות של הפועל ירושלים עלה אתמול (ראשון) ל-13, והיה במשחק מול הפועל חיפה משהו מעט שונה: גם כשהקבוצה נקלעה לערב חלש במיוחד, מצאה עצמה בפיגור וריח ההפסד נישא באוויר, היא הצליחה להפוך ולהתגבר בדרך ל-82:85 דחוק בארנה.

לאדומים נותרו עוד שני משחקים בעונה הסדירה, אבל בעקבות הניצחון הם הבטיחו את המקום השלישי בליגת העל. לפיכך, הם יארחו את מכבי תל אביב לפחות עוד פעמיים העונה: ביום ראשון במסגרת הסיבוב השני, ולאחר מכן גם בבית העליון.

ליגת האלופות פירסמה את לוחות הזמנים הרשמיים לרבע גמר הפלייאוף, והוא צפוי להיות מאושר מחר. אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, כך תיראה הסדרה בין ירושלים לא.א.ק אתונה:

* המשחק הראשון יתקיים ביום שלישי הבא, ערב לפני ליל הסדר, בשעה 21:00 בארנה.

* ביום רביעי, 12 באפריל, ייערך המשחק השני באנו ליוסיה. מדובר במוצאי שביעי של פסח, ואוהדים דתיים שרצו להצטרף לקבוצה בנסיעה לאתונה ייתקלו בבעיה. שעת הפתיחה נקבעה ל-19:30, בעוד החג ייצא בבירת יוון רק ב-20:38.

* אם יהיה צורך במשחק שלישי, הוא צפוי להתקיים ביום רביעי, 19 באפריל (למחרת יום הזיכרון לשואה ולגבורה) ב-19:00.

אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
"מאוכזב". דז'יקיץ'/דני מרון
שחקן הפועל ירושלים קאדין קרינגטון מול שחקן הפועל חיפה אייזיאה קאזינס. דני מרון
יש מקום לשיפור. ירושלים/דני מרון
שחקן הפועל ירושלים מארקס מייריס מול שחקן הפועל חיפה וויל ריימן. דני מרון
הלך קשה, העיקר הניצחון. ירושלים/דני מרון

"אני חושב שאולי טעיתי בכך שלא נתתי לנו להפסיד", הפתיע המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' בתום הניצחון אמש. "רצף הניצחונות שם עלינו לחץ. תמיד טוב לנצח, אבל לפעמים צריך גם להפסיד. נראה אם טעיתי או לא".

את היכולת החלשה יחסית של קבוצתו תלה הסרבי ביריבה. "אני מאוכזב", הודה. "לא שיחקנו טוב בגלל הצורה שבה חיפה שיחקה, ומגיעות לה ברכות. היא ברצף הפסדים שאינה ראויה לו. לא שיחקנו כפי שהיינו צריכים לשחק".

עוד לפני הגעתן של מכבי תל אביב וא.א.ק לארנה, ירושלים תארח מחר ב-18:30 במשחק השלמה את עירוני נס ציונה, אבל "ברור לכולם איזה משחק הוא החשוב ביותר", הוסיף דז'יקיץ'. "זה לא שאני רוצה להפסיד, אבל אנחנו קצת בבועה ואני חושב שאנחנו צריכים להיראות טוב יותר. אולי חלק מאיתנו חושבים שאנחנו יותר טובים ממה שאנחנו באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully