וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי מוחמד חזר לישראל, מאמץ גדול להכשירו להפועל באר שבע

27.3.2023 / 10:10

הקשר לא שותף במשחק של נבחרת ניז'ר. אם שון גולדברג לא יהיה כשיר ליום שבת, ברק בכר עשוי לעבור למערך של שלושה בלמים

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

קשרה של מכבי חיפה, עלי מוחמד, חזר אתמול (ראשון) לישראל אחרי שלא שיחק עם נבחרת ניז'ר נגד אלג'יריה במוקדמות אליפות אפריקה. מוחמד התעקש לצאת לשהות עם נבחרתו למרות הפציעה ממנה הוא סובל, אך בבדיקות שעשה אצל רופאי ניז'ר התברר שהוא לא יכול לשחק. אתמול חזר לישראל לנסות ולהכשיר עצמו לקראת המשחק מול הפועל באר שבע.

מוחמד ערך אימון קל ביותר אתמול, אך היום ינסה להשלים אימון מלא ראשון. גורמים בחיפה הבהירו שהשחקן עדיין בספק למשחק בשבת, אך אם יצליח היום להשלים אימון מלא יהיה זה סימן מעודד מאוד.

מי שלא צפוי לערוך אימון מלא היום הוא הבלם שון גולדברג, שעדיין לא כשיר ב-100 אחוז ובעצמו נמצא בספק גדול להתמודדות עם הפועל באר שבע. מחר או לכל המאוחר ביום חמישי (ביום רביעי תזכה הקבוצה לחופש) הוא ינסה להשלים אימון מלא עם חבריו ואם יצליח עשוי לשחק מול באר שבע.

אם גולדברג ייעדר ביום שבת, ייתכן מאוד שרמי גרשון יפתח מכיוון שדילן בטובינסיקה מורחק. במקרה כזה בחיפה ישקלו מערך של שלושה בלמים, עם דניאל סונדגרן לצד עבדולאי סק וגרשון, והצבה של דולב חזיזה על כל הקו הימני.

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מאוד קיווה לשחק עם הנבחרת, אבל לא החלים בזמן. מוחמד/מאור אלקסלסי
sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

האזינו: שלמה וייס על הנעשה במכבי חיפה

המשמעות של גולדברג גדולה שכן דילן בטובנסיקה ייעדר מהמשחק בשל ההרחקה מול מ.ס אשדוד כך שאם גולדברג לא יהיה כשיר רמי גרשון עשוי לפתוח בהרכב. במקרה שכזה בחיפה שוקלים אף מערך של שלושה בלמים עם דניאל סונדגרן כבלם והצבה של דולב חזיזה על כל הקו הימני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully