וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של כריסטיאנו רונאלדו חשפה: מרביצים לילדים שלנו בבית הספר

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 9:21

ג'ורג'ינה רודריגס סיפרה: הילדים חוזרים בוכים מבית הספר בגלל אביהם המפורסם. וגם: למרות העושר העצום, כך היא מנסה לחנך אותם לערכים

כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו מוצגים באל-נאסר/מתוך הטוויטר של אל-נאסר

ג'ורג'ינה רודריגס חושפת: הילדים שלי ושל כריסטיאנו רונאלדו עוברים התעללות בבית הספר. אשתו של הכדורגלן טענה את הדברים בסדרה שנעשית עליה בנטפליקס, "אני ג'ורג'ינה", שנמצאת כעת בעונתה השנייה. לזוג יש חמישה ילדים: כריסטיאנו ג'וניור, אווה, מתאו, אלאנה ואזמרלדה. לדבריה, היא מנסה ללמד אותם איך להתמודד עם האלימות, שהם קורבנות שלה בגלל אביהם המפורסם.

ג'ורג'ינה רודריגס לצד כריסטיאנו רונאלדו בהצגתו בערב הסעודית בקבוצה אל נאסר. FAYEZ NURELDINE, GettyImages
לא קל כפי שזה נראה. הזוג/GettyImages, FAYEZ NURELDINE

"באופן קבוע מרביצים להם בבית הספר, והם מתנגדים", היא סיפרה, "אני יודעת, כי הרבה פעמים הם באים הביתה ובוכים". לדבריה, היא שואלת אותם אם הם יודעים איך להגן על עצמם, אבל למעשה היא לא רוצה שינהגו באלימות כלפי אחרים. "אחד הילדים חזר הביתה בוכה וסיפר שהרביצו לו", סיפרה, "אני לא רוצה שירביצו לאחרים, אבל כן שיגנו על עצמם, בבית אני לא מרשה אלימות, ומענישה אם יש מכות בין אחים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ג'ורג'ינה, שבזוגיות עם כריסטיאנו רונאלדו מאז 2016, מודה שהיא אמא קשוחה וקפדנית. על אף העושר הגדול של המשפחה, היא מספרת שהיא מראה לילדים סרטונים של ילדים רעבים באפריקה על מנת שיידעו להעריך את מה שיש להם: "אני מסבירה להם שאסור לזרוק אוכל, ואם הם לא מסיימים לאכול, אז אנחנו שומרים מה שאפשר מהאוכל ואוכלים את זה אחר כך אחרי הצהריים או בארוחת ערב... ואם זה לא מספיק, אני מראה להם סרטונים של ילדים מורעבים, ומסבירה להם שאם לא יאכלו, זה מה שעלול לקרות להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully