וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "השבוע הקרוב יכול להכריע עונה, הסיטואציה שונה ממה שהכרתי"

26.3.2023 / 20:37

פורוורד מכבי תל אביב סגר מעגל מול חולון והתייחס למיעוט הדקות: "אני נהנה, אעשה מה שצריך". קטש: "הייתי רוצה לתת לבראון ובולדווין יותר מנוחה. אם רוצים לשמור עליהם יותר, רושמים אותם ביחד". גודס: "אופי זה לא הבעיה, אי אפשר לשחק מולם עם שישה שחקנים"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.3/ספורט1

רגע לפני שהשבוע הכפול ביורוליג נגד וירטוס בולוניה ומילאנו יוצא לדרך, מכבי תל אביב סימנה הערב (ראשון) וי על מוקש בדמותה של הפועל חולון. הצהובים היו דומיננטיים לאורך רוב ההתמודדות מול האלופה, הובילו ב-19 במחצית ושברו שיא מועדון של 25 ריבאונדים בהתקפה, ולמרות צמצום פערים של הסגולים הם חזרו מחולון עם 74:84 משכנע.

המאמן המנצח עודד קטש אמר בסיום: "ברבע השני שיחקנו טוב, עשינו הגנה טובה מאוד. בחצי השני חשבנו שדברים יבואו יותר מדי בקלות, לא עלינו בשיא האנרגיות. בסך הכל אני מאוד מרוצה, חילקנו דקות וניצלנו את היתרון שלנו בריבאונד. בלוח הזמנים הזה, זו המלחמה שלנו - לקבל כמה שיותר משחקנים. יש כאלה שמקבלים קצת פחות דקות, אבל אי אפשר להיות כל הזמן ב-100 אחוז אנרגיה. בסוף ניצלנו את היתרון שלנו. אנחנו מזיזים יותר את הכדור ויותר שוטפים בהשוואה לפתיחת העונה".

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מרוצה. קטש/ברני ארדוב

"היה משחק טיפה מוזר. לא תמיד היינו באנרגיות הנכונות, זה לא פשוט, זו המלחמה שלנו והאתגר שלנו להיות מרוכזים ולמצוא את האנרגיות", המשיך קטש, "הרבע המשמעותי היה השני, שעצרנו אותם על שבע נקודות והצלחנו לרוץ. בחצי השני החטאנו המון זריקות פנויות, המספר שמספר את הסיפור זה הריבאונד, שם היה היתרון שלנו וניצלנו את זה. שמח על הניצחון ושהצלחנו לחלק את הדקות".

חולון הגיעה למשחק הזה מאוד קצרה וחסרה. קשה להחזיק את האינטנסיביות, היה חסר להם קצת גודל וידענו לנצל את זה. בסך הכל, לפחות ל-20 דקות שמרנו מצוין. כשהיינו אגרסיביים היינו טובים. התחלנו את המשחק רגועים מדי, וכשלחצנו בהגנה היינו טובים יותר".

"הלוואי ויכולתי לתת לווייד בולדווין או לורנזו בראון לנוח יותר, יש לנו ארבעה משחקים בשבוע, זה המון. כשאחד מלורנזו או בולדווין נח, השני משחק יותר, אם רוצים לשמור עליהם יותר, אני רושם את שניהם ביחד. זה המשחק, זה האתגר שלנו כצוות, ולא רק שלנו. כל שבוע שונה מאחר. משהו שכל דקה בפינצטה, מודדים ודואגים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון מול שחקן הפועל חולון ניב משגב. ברני ארדוב
קטש היה רוצה להעניק יותר מנוחה לצמד הגארדים שלו. בראון/ברני ארדוב

רומן סורקין, שהיה מהבולטים בשורות הצהובים עם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים, חגג את הבטחת המקום הראשון בתום העונה הסדירה: "זה מאוד חשוב לנו, אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח. אחת המטרות שלנו הייתה להבטיח את הפסגה, אבל העונה עוד ארוכה".

על השיפור במהלך המשחק שהבטיח את הניצחון אמר: "הידקנו את ההגנה, שמרנו את הקלעים שלהם יותר טוב. סי ג'יי האריס לא קלע היום והוא שחקן אדיר. נצמדנו לתכנית המשחק שלנו".

על כך שהצהובים שברו את שיא המועדון בריבאונדים בהתקפה (25) אמר שחקן הפנים: "מתחילת העונה זה חלק עיקרי מהמשחק שלנו, גם ביורוליג אנחנו אחת הקבוצות המובילות בריבאונד ההתקפה. יש לנו גם גארדים גבוהים וזה מאמץ קבוצתי".

הפועל חולון בטקס לשחקנה לשעבר גיא פניני. ברני ארדוב
סגירת מעגל. חולון בטקס לפניני/ברני ארדוב

המשחק הזה היווה סגירת מעגל מרגשת עבור גיא פניני, שהתארח אצל הקבוצה בה שיחק בחמש השנים האחרונות. הפורוורד הוותיק דיבר על הטקס שערכו לו לפני המשחק והודה: "הצליחו לרגש, יפה לראות את כל הפרצופים שעברתי איתם חמש שנים דרך מטורפות, המון רגעים טובים ופחות טובים. המקום הזה נכנס לי ללב, כיף להיות פה".

על תרומתו לקבוצה אמר פניני: "מה שהקבוצה צריכה אני אתן, הערב זה היה שתי פעולות טובות בסוף. אני פה בשביל המועדון, הקבוצה, השחקנים והצוות, מה שצריך אעשה. ניצחנו במקום קשה, הבטחת המקום הראשון חשובה לנו, יש עוד הרבה מטרות. יש שבוע כפול וזה שבוע שיכול להכריע עונה".

על כך שהוא לא משחק ביורוליג אמר פניני: "אני תורם בנוכחות שלי, באימונים, במסעות. אני מדבר עם השחקנים ונותן מהניסיון. אם צריך להתלבש אתלבש ואם צריך לשחק אשחק. כל מה שאבקשו אעשה. זו סיטואציה שונה ממה שהכרתי כל הקריירה אבל נהנה בקבוצה הזאת. יש וייב מדהים, אנשים טובים ואנרגיות טובות , זה מועדון שיקר לי וכשמצליחים אז נהנים".

גיא גודס, מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
התקשה עם הסגל הקצר. גודס/ברני ארדוב

בצד המפסיד דיבר גיא גודס אמר על הסגל החסר שלו: "כשאתה קצר מאוד ומושך יותר דקות, מתישהו זה נגמר. זה קשה מאוד, בקושי אפשר לעשות חילופים. נתנו את הכל בסוף, הורדנו את ההפרש. מה היה חסר? שחקנים. אי אפשר לשחק עם שישה שחקנים, לא מול מכבי תל אביב - זה בלתי אפשרי. חסר לנו הרבה כוח.

על סי ג'יי האריס שלא קלע נקודה: "אני סומך עליו שיחזור לעצמו, הוא שחקן מנוסה שצריך למצוא את המקום שלו. בשבועיים האלה נצטרך לחזור לעצמנו ולהיות מוכנים ליישורת האחרונה. הריבאונד זה החוזק שלהם והקושי שלנו".

"זה משחק לא קל בשבילנו בסיטואציה שאנחנו נמצאים בה כרגע עם כל הפציעות בחודש האחרון. ה-19 הפרש היה יותר גרוע ממה שזה, בחצי השני היינו יותר מרוכזים, היו לנו דקות טובות מאוד. קשה מול מכבי תל אביב עם חמישה-שישה שחקנים. יש לנו שבועיים להתעשת עם כל הפצועים שהיו לנו, להתכונן לקראת הפלייאוף".

שחקני הפועל חולון כריס ג'ונסון, מני האריס, מרווין ג'ונס. ברני ארדוב
גודס "לא מודאג מהאופי". ג'ונסון, האריס וג'ונס/ברני ארדוב

"אופי זה לא הבעיה שלנו, יש חבר'ה שחלקם שנה שנייה פה ועשו משהו גדול", המשיך גודס, "אם לא היה לנו אופי, לא היינו מנצחים את הפועל תל אביב אחרי הפסד קשה באירופה, יש פה אופי וניסיון, אנחנו בתקופה עם כמות פציעות שלא תכננו. מן הסתם זה שם עומסים על שחקנים אחרים. החופש הזה שבא לנו, בא לנו בזמן, החבר'ה יחזרו לעצמם מבחינת הפציעות. פתאום משחקים בהרכבים מסוימים מכורח הנסיבות, זה שמני האריס סקורר מדהים כולם רואים. הוא יכול לקחת 24 זריקות ולקלוע 20 ומשהו נקודות, צריך להכניס אותו לשטף".

"אין לנו אירופה, המקום הרביעי הוא לא מובטח, יש חמישה משחקים, אנחנו שניים, או שניים וחצי משחקים מגליל, אנחנו צריכים לעשות את העבודה, אנחנו נלחמים על השליש האחרון של העונה ולהיות יותר טובים. עם כל מה שעברנו אנחנו צריכים מעכשיו לחזור לעצמנו ולהגיע לישורת האחרונה הכי חזקים שאפשר. הדבר האחרון שאני חושש ממנו זה אופי, את זה יש. צריכים להישאר בריאים ונחזור לתלם".

מרווין ג'ונס הוסיף: "זה היה בסדר לחזור ולהתחרות, אני מתאמן כבר תקופה וזה היה בסדר לחזור ולהתחרות נגד קבוצה חזקה כזאת, אני שמח שחזרתי לשחק דקות משמעותיות. יש דברים שאי אפשר לשלוט עליהם, הלוואי שלא הייתי פצוע, כולם אוהבים אחד את השני, אנחנו בתקשורת טובה, יש דקות שאנחנו מתוסכלים אבל אנחנו רק רוצים לנצח, כולם באותו הראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully