וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי כהן: "ההסתגלות של אונואקו לא קלה, כיוונו איתו לשלבי ההכרעה"

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 20:27

יו"ר הפועל תל אביב סיפר לרדיו 103FM על שחקן הפנים, והילל את ג'ייקובן בראון: "כשהוא בפורמה אני לא חושב שיש יותר טוב ממנו"

תקציר יורוקאפ: ורוצלאב - הפועל תל אביב 87:76/ספורט1

לאחר שהביסה אמש (שבת) 87:105 את בני הרצליה, התראיין הערב יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן לרדיו 103FM ודיבר בין היתר על מצב הקבוצה ביורוקאפ: "נשאר עוד משחק אחד, מחזור אחד ביום שלישי-רביעי. אם לא יהיו מהפכות גדולות נסיים במקום השלישי, שמבטיח לנו ביתיות בסיבוב אחד. נקווה שניצחון שלנו והפסד של הטורקים בבית שיקח אותנו למקום שני. סביר להניח שנסיים במקום בשלישי, ונקווה להגיע למאי. קרה משהו השנה עם הסיפור של הרוסיות, ברגע ששלוש קבוצות נזרקו מהיורוליג ועוד אחת מהיורוקאפ, זה גרם למפעל להיות אולי יותר אפשרי. אנחנו מתמודדים עם מי שאנחנו צריכים להתמודד".

באשר להסתגלותו של צ'ינאנו אונואקו, סיפר כהן כי "היא לא קלה, אני יכול להגיד לך שמחוץ למגרש הוא מאוד חיובי ורוצה, אבל הוא צריך להסתגל. זה דבר אחד ללכת לשחק בקבוצה ודבר אחר ללכת לשחק ברמות יותר גבוהות באירופה. פתאום אתה בא לקבוצה שיש בה הרבה שחקנים שצריכים את הכדור, אבל מצד שני הוא מאוד רוצה. אני מקווה שכשיבואו המשחקים הגדולים נראה גם את היתרון שלו. זה סגנון שונה וזה שחקן שבא לקבוצה באמצע עונה, הוא צריך להסתגל. אני באמת מרגיש, כיוונו איתו מההתחלה לשלבים המכריעים של העונה ואני חושב ששם הוא יהיה איתנו".

על ג'ייקובן בראון אמר: "כשהוא בפורמה אני לא חושב שיש יותר טוב ממנו, יש לו המון השפעה על הקבוצה. הניסיון לייצר לו עוד גיבוי הוא ניסיון שמוכיח את עצמו אבל בעירבון מוגבל. בכל קבוצה שהוא יהיה תהיה לה תלות בו. אני שמח שבחודש האחרון הוא חזר, ארבעה משחקים אחרונים הוא בכושר מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully