וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אזלו הכרטיסים למשחק מול באר שבע, שביעות רצון מסק ופיירו

26.3.2023 / 16:22

מכבי חיפה הודיעה שנמכרו כל הכרטיסים למשחק העונה (שבת, 20:00). ההכנות החלקיות נמשכות, במועדון מרוצים מיכולת הזרים בנבחרותיהם, מוחמד וגולדברג יוכשרו?

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

מכבי חיפה מכרה את כל הכרטיסים לאוהדיה למשחק מול הפועל באר שבע בשבת הקרובה (20:00). הירוקים הודיעו שכל הכרטיסים למשחק העונה אזלו ולמעשה עבור האוהדים הירוקים שלא מחזיקים עוד בכרטיס או מנוי לא יהיה ניתן לרכוש כרטיסים. אל אוהדי באר שבע הועברו 2,900 כרטיסים וההערכה היא שגם הכרטיסים לאוהדי היריבה ייגמרו והאצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום.

הירוקים כמובן עדיין בהכנות חלקיות למשחק בגלל פגרת הנבחרות אך במועדון מרוצים מאוד מכך שפרנזי פיירו כבש שער במדי נבחרת האיטי וכן מההופעה של עבדולאי סק בנבחרת סנגל. עלי מוחמד לא שיחק עם נבחרת ניז'ר במשחק הראשון שלה ובחיפה מקווים שיהיה כשיר למשחק מול הפועל באר שבע. הירוקים ינסו להכשיר הן את מוחמד והן את שון גולדברג למשחק.

עוד במכבי חיפה

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
סמי עופר יתמלא בשבת. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

אל המשחק מול הפועל באר שבע מגיעה מכבי חיפה כשהיא מובילה עליה בארבע נקודות. בשני המפגשים בין הקבוצות בעונה הסדירה יצאו הירוקים עם ידם על העליונה, ובשבת הקרובה יקוו לפתוח פער משמעותי של שבע נקודות בפסגה עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully