וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: מכבי חיפה מעוניינת בלורן אברג'ל, קפטן לוריין

הירוקים חושקים בקשר היהודי - צרפתי בן ה-30, שערך העונה 20 הופעות במדי הקבוצה שמדורגת שמינית בליגה הבכירה. אם יגיע לא ייחשב כזר, המכשול: מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, כך שחיפה תצטרך לפצות את הכתומים

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

מכבי חיפה אמנם מתמקדת בימים אלה במאבק על האליפות ובמסע לעבר צלחת שלישית ברציפות, אך במקביל עומלים במועדון על חיזוק לקראת העונה הבאה. לפי האתר הצרפתי "פוט מרקטו", הירוקים מתעניינים לצרף בקיץ הקרוב את לורן אברג'ל, קשרה האחורי של לוריין.

אברג'ל בן ה-30 הוא יהודי - צרפתי, המשמש כקפטן של הקבוצה מהמקום השמיני בליגה הבכירה בצרפת. הוא ערך עד כה העונה 20 הופעות בליגה, 19 מתוכן כשחקן הרכב. אברג'ל הצטרף לקבוצה בשנת 2019 מנאנסי, כאשר בעבר השתייך גם למארסיי ואז'קסיו.

לורן אברג'ל, שחקן לוריין. FRED TANNEAU/AFP, GettyImages
מכתום לירוק? אברג'ל/GettyImages, FRED TANNEAU/AFP

מכבי חיפה בכל מקרה מעוניינת לצרף קשר בעמדה זו בקיץ, כשאחד השמות שנבדקים הוא אכן אברג'ל. העובדה שהוא יהודי ולא ייחשב כשחקן זר הביאה למעקב אחריו.

המכשול מבחינת מכבי חיפה הוא שמעבר לעונה הנוכחית, אברג'ל מחזיק בחוזה בלוריין לשנתיים נוספות כך שהירוקים יצטרכו לנהל משא ומתן מול הכתומים ואולי אף לפצות אותם. לפי האתר "Transfermarkt", שוויו של אברג'ל מוערך ב-3 מיליון יורו. רק שחקן אחד במכבי חיפה מוערך בשווי גבוה יותר לפי האתר - דיא סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully