וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הפסידה לסרביה בפתיחת אליפות העולם לנשים בהוקי קרח

הכחולות לבנות נכנעו בתוצאה 5:1 בפתיחת בית ב' באליפות העולם דרג ג'. מחר ישראל תשחק מול בוסניה והרצגובינה

נבחרת ישראל מול סרביה בהוקי קרח. נמרוד גליקמן,
לא הספיק. הישראליות מול הסרביות/נמרוד גליקמן

נבחרת הנשים של ישראל בהוקי קרח פתחה הערב בהפסד את השתתפותה באליפות העולם. ישראל שיחקה מול נבחרת סרביה. הסרביות היו עדיפות לאורך כל שלבי המשחק וכבר בדקה השמינית של המשחק עלו האורחות ליתרון משער של ג'ובאנה פופוב אחרי אסיסט של תמרה ראדוביץ'.

זו גם היתה תוצאת השליש הראשון. הישראליות לא הצליחו להגיע למצבי הבקעה ומצד שני שוערת הנבחרת יעל פטייב עשתה עבודה טובה בשער ומנעה מהסרביות להגדיל את התוצאה.

בשליש השני הצליחו הסרביות לעלות את היתרון, בדקה ה-9 של השליש השני היתה זו קטרינה ציזימיק שכבשה אחרי מסירה טובה של קטרינה סאבו. דקה אחר כך שער נוטסף לסרביה, הפעם היתה זו ולנטינה וורצ'י שכבשה.

השליטה הסרבית נמשכה גם בשליש השלישי, בדקה ה-5 וורצ'י מסרה אסיסט למילקה וולצ'ק שהגדילה את הפער ל-4:0. דווקא אז החלה התעוררות בנבחרת הישראלית, אחרי כמה מהלכים טובים, 6:30 דקות לסיום המשחק חילופי מסירות בין נוםפר דר לשני קוטלר, השאירו את קוטלר במצב מצויין והיא כבשה את שער הבכורה של ישראל באליפות.

הסרביות לא הורידו רגל מהדוושה ודקה לסיום הצליחה ליבט ואסטג' לקבוע את תוצאת המשחק 5:1 לסרביה. הסרביות כבשו חמישה שערים מתוך 37 חבטות לשער, ישראל חבטה רק 7 פעמים למסגרת וכבשה פעם אחת והנתון הסטטיסטי הזה מבהיר אולי יותר מכל את הפער בין שתי הנבחרות.

בסיום נבחרה השוערת הישראלית יעל פטייב למצטיינת של הנבחרת הישראלית, בזכות 32 ההצלות שלה. בצד הסרבי נבחרה למצטיינת שחקנית ההגנה איווה איבאנוב.

מחר (19:00 היכל oneice arena בתנובות) תשחק ישראל מול נבחרת בוסניה והרצגובינה. הכניסה למשחק היא חופשית וכל המשחקים משודרים בשידור חי בערוץ יוטיוב מיוחד של האליפות.

  • עוד באותו נושא:
  • הוקי קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully