וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויבודה: "השופט היה נגדנו, בכל מצבי ה-50/50 הוא הלך עם ישראל"

בלם נבחרת קוסובו התלונן: "זה פגע בנו. מוריצ'י אמר שעשו עליו פנדל". ראשיצה הצטער על ההחמצה: "היינו חייבים לנצח". רמאני: "ישראל ואנחנו ניאבק על המקום השני"

תקציר: כל שערי הערב ממשחקי מוקדמות יורו 2024, יום שישי 24.3/ספורט1

לא רק נבחרת ישראל יצאה מהתיקו 1:1 נגד קוסובו אמש (שבת) בתחושה שאפשר היה להשיג יותר, אלא גם היריבה שלה, שחלק משחקניה אף הרגישו מקופחים. הבלם מרגים וויבודה, למשל, טען שהשיפוט נטה לטובת הנבחרת של אלון חזן: "לא יודע אם הגיע לנו פנדל בעבירה על ודאט (מוריצ'י), הוא אמר לי שכן. אפילו השופט היה נגדנו, בכל מצבי ה-50/50 הוא הלך איתם. זה פגע בנו".

וויבודה הסתכל גם על חצי הכוס המלאה מבחינת הקוסוברים: "זו תוצאה חיובית, לא קל להשיג כאן תיקו. ידענו שזו לא יריבה קלה והיינו קצת חסרי מזל. זה לא שישראל שיחקה רע. אני משוכנע שיש לנו את הכלים לעלות ליורו". בנוסף, הוא התייחס להחמצת הענק של מילוט ראשיצה בתוספת הזמן: "אם הוא היה כובש את השער הזה בדקה האחרונה, הוא היה משמח את כל המדינה".

מילוט ראשיצה שחקן נבחרת קוסובו מול אלי דסה שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
החמצת ענק במהלך האחרון. מילוט ראשיצה/ברני ארדוב

ראשיצה עצמו אמר: "אני מרגיש שהיינו ראויים ליותר עם איך שהמשחק התפתח. במחצית הראשונה אפשרנו להם לייצר מצבים, הם הגיעו להזדמנויות טובות והיו יכולים להעניש אותנו. במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב, היו לנו הזדמנויות והיינו חייבים לצאת עם ניצחון".

הקפטן אמיר רמאני, שהפך לשחקן הראשון בתולדות נבחרת קוסובו שמגיע ל-50 הופעות, הוסיף: "ציפינו למשחק קשה. ישראל ואנחנו ניאבק על המקום השני. היינו יכולים לנצח, אבל אני חושב שהתוצאה משקפת. הגיע הזמן שנשאף להעפיל. אפילו ההגרלה האירה לנו פנים ויש לנו הזדמנות טובה, שאני לא מאמין שתחזור בעתיד, כי אנחנו בבית מאוד שוויוני להוציא את שוויץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully