וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל שמש הפסידה בקרב על הארד בגרנד סלאם טביליסי

עודכן לאחרונה: 25.3.2023 / 16:12

הג'ודאית קיוותה לעוד מדליה בתחרות בה קטפה זהב בשנה שעברה, אבל האקר האוסטרלית ניצחה אותה. שריר וקוגן הודחו לפני כן

צפו והכריעו: מהו שער העונה הסדירה/ספורט1

היום שני של גרנד סלאם טביליסי החל הבוקר (שבת) ושוב המשלחת הישראלית חוותה "כמעט מדליה". יממה אחרי שגפן פרימו הפסידה בקרב על הארד וארבעה ג'ודאים נוספים כשלו בניסיונם לעלות לפודיום, היום עלו למזרן ענבל שמש, גילי שריר ומאיה קוגן, כשרק הראשונה הגיעה לסשן הערב והפסידה בקרב על הארד.

שמש (מדורגת 12 במשקל עד 63 ק"ג) עלתה אוטומטית לסיבוב השני ובקרב הראשון שלה חלפה על פני לוביאנה פיובסאנה, אחרי שהאוסטרית צברה שלוש פסילות. בשמינית הגמר פגשה הישראלית את קרולה פאיסוני האיטלקיה, עליה גברה עם שני תרגלי ווזארי וריתוק מהירים. עם זאת, מול רנסהול הבריטית היא ספגה ווזארי בתחילת ניקוד הזהב ונשרה לבית הניחומים.

בקרב הראשון בבית הניחומים פגשה שמש את הברזילאית קטלין קוואדרוס - כתשעה חודשים אחרי שהן נפגשו בגמר בטבליסי ובסיומו שמש זכתה במדליית הזהב. גם הפעם שמש יצאה עם ידה על העליונה מהמפגש, אחרי קרב שנמשך 5:55 דקות והסתיים בפסילה השלישית שספגה הברזילאית.

בקרב על המדליה חיכתה לשמש האוסטרלית קתרינה האקר, המדורגת שישית. כחצי דקה לסיום הקרב, ואחרי עימות שקול ועונש לכל צד, הצליחה האקר לבצע ווזארי שהעניק לה יתרון ובחלוף כמה שניות ביצעה עוד אחד והכריעה את הקרב עם איפון. שמש הסתפקה במקום החמישי.

גילי שריר ג'ודאית ישראלית. עודד קרני, באדיבות איגוד הג’ודו בישראל, אתר רשמי
נעצרה כבר בקרב הראשון שלה. גילי שריר/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות איגוד הג’ודו בישראל

בקטגוריית עד 63 ק"ג התחרתה הבוקר גם גילי שריר, שסיימה את דרכה כבר אחרי הקרב הראשון שלה מול ההולנדית יואנה ואן ליסחאוט בקרב שנכנס לניקוד הזהב והסתיים בעקבות ניסיון נעילה לא חוקי שביצעה שריר.

ישראלית נוספת שסיימה את דרכה מול יריבה הולנדית היא מאיה קוגן, שעלתה ליתרון ווזארי, אבל עד סוף הקרב ספגה שני ווזארי מנגד וראתה את סאנה ואן דייקה חולפת על פניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully