וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה ארז: "את הגביע איבדנו, על האליפות אנחנו לא מתכוונות לוותר"

קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא בכדורעף תארח את אשדוד ביום שני בשעה 19:00 באולם בר לב (הכניסה חופשית, הקהל מוזמן) במשחק שיפתח את סדרת הפלייאוף. הליברו נועה ארז: "מאמינות בעצמנו, אבל מודעות ליריבה החזקה"

נועה ארז. יוסי לזרוף,
יש לה עיין מה לתרום. נועה ארז/יוסי לזרוף

המאבק על תואר האליפות בליגת העל לנשים בכדורעף נכנס לישורת האחרונה. ביום שני תחל סדרת חצי גמר הפלייאוף, כשבמשחק המרכזי תארח השניה בטבלה הפועל כפר סבא את השלישית מכבי אשדוד, בסדרת הטוב מחמישה משחקים (מכבי חיפה נגד חדרה במשחק השני בסדרה).

כפר סבא תארח את אשדוד ביום שני בשעה 19:00 באולם בר לב (הכניסה חופשית, הקהל מוזמן). מדובר במאבק בין שתי קבוצות הבולטות בליגה, כשלכפ"ס יתרון הביתיות בסדרה. לאור העניין הרב סביב המשחק ביום שני, בכפר סבא נערכים לאולם מלא במאות אוהדים. בעונה שעברה במעמד הזה אולם "בר לב" היה מלא עד אפס מקום והאווירה היתה לוהטת. הנהלת הפועל כפ"ס ונותנת החסות קבוצת ח.י מאמינים שסדרת חצי גמר הפלייאוף (ובתקווה שגם הגמר) יהפכו לערבי ספורט מהנים לחובבי הענף.

מאז שראשי המועדון גרי ועופרה אברמוביץ הצילו מפירוק את מועדון הכדורעף הפועל כפ"ס, קבוצת הנשים שלה הפכה לאחת המובילות בענף וזכתה בעשור האחרון בחמש אליפויות ובארבעה גביעי מדינה. מי שהיתה שותפתה לכל התארים האלה היא שחקנית הליברו, נועה ארז, שגם בגיל 33 מוכיחה שיש לה עוד הרבה מה לתרום.

הפועל כפר סבא נשים בכדורעף. יוסי לזרוף,
יילכו עד הסוף? בנות הפועל כפר סבא/יוסי לזרוף

"בכיתה ד' התחלתי לשחק כדורעף בהפועל כפ"ס, ומאז אני שם" סיפרה ארז. "בגיל 18 עליתי לסגל הקבוצה הבוגרת, ולאורך כל השנים הרגשתי שאני נהנית מהעיסוק בכדורעף, שגם מתגמל אותי".

מה זה ליברו, ומדוע בחרת בתפקיד זה?

"אני נמוכה יחסית, 1.68, ותפקידים אחרים דורשים גובה. ליברו זו שחקנית שעושה הגנה וקבלה, להציל כדורים רגע לפני שנוחתים בקרקע, וכדי להצליח צריך לתת את הלב והנשמה למען הקבוצה. אני עולה למשחק בחולצה בצבע שונה מיתר השחקניות כך שהשופטים יודעים שאני נכנסת ויוצאת במשחק ללא חילוף".

איך מחזיקים מעמד בקבוצה אחת כל-כך הרבה שנים?

"הפועל כפר סבא זה מועדון מצוין ומוערך בענף, והשחקניות מגובשות, עד כדי כך שאנחנו נפגשות לאירועים חברתיים גם אחרי האימונים, כך שלא ראיתי לנכון לחפש מקום אחר".

את אמא לילדה בת שלוש. איך את מתפקדת כשחקנית וכאמא שמנהלת בית?

"זה תיק לא קל, להיות אמא במשרה מלאה וגם להיות שחקנית מקצוענית, במיוחד שיש נסיעות למשחקים בחו"ל עם הקבוצה. גיא, הבת שלי, מגיעה לאימונים ולכל משחקי הבית, בעלי זה ששומר עליה. היא מכירה בשמותיהן את כל השחקניות ולפעמים אחרי אימון גם משחקת איתן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
הפועל כפר סבא נשים. יוסי לזרוף,
נבחנות גם ברמה החברתית. בנות הפועל כפר סבא/יוסי לזרוף

מה הציפיות העונה של הפועל כפר סבא?

"מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא מציב מדי עונה מטרה ברורה והיא לזכות בכך התארים. לצערי, העונה פספסנו את הגביע, אבל על תואר האליפות אנחנו לא מתכוונות לוותר. כפר סבא היא עיר מובהקת של כדורעף. זכיה באליפות תפאר את שמה של העיר. המועדון שלנו הוא המוביל והמצליח ביותר מבין כל ענפי הכדור בכפר סבא, יותר מהכדורגל והכדורסל. יש לנו מחלקה צעירה מאוד מוערכת וגדולה של מעל אלף ילדים וילדות, וכל תואר שאנחנו זוכות מדרבנת אותם וגורמת לילדות להשתפר ולרצות להגיע גם הן יום אחד לקבוצה הבוגרת".

איך תתפתח סידרת חצי הגמר נגד אשדוד?

"יהיה קרב צמוד בין שתי קבוצות מצוינות. הקבוצה שתרצה יותר ותיתן מעצמה יותר במגרש, היא זו שתנצח. יש דריכות גדולה לקראת המשחק הראשון, ואנחנו מוכנות פיסית ומנטלית. בהזדמנות זו אני קוראת לחובבי הספורט בכפר סבא והסביבה לבוא ביום שני למשחק ולעודד אותנו. אנחנו זקוקות לעידוד של האוהדים, זה מכניס בנו אנרגיות טובות. אני מבטיחה שתהיה חוויה ספורטיבית ומשחק מותח. אנחנו מאוד מאמינות בעצמנו, מגיעות במורל גבוה ואחרי מספר ניצחונות בליגה, אבל מודעות לכך שגם היריבה חזקה".

מה מייחד את קבוצת הנשים הפועל כפ"ס?

"בחירת השחקניות. אצלנו בוחרים לא רק לפי הרמה המקצועית, אלא גם בוחנים האם השחקנית מתאימה מבחינה חברתית. אנחנו מאוד מגובשות ומרגישות כמו משפחה, וזה מה שמוסיף להצלחה. ההרכב שלנו מורכב מזרות טובות לצד שחקניות ישראליות וצעירות מוכשרות. מאוד כייף לי לשתף פעולה עם טלי הקס, שצעירה ממני ב - 13 שנה או ים קירנשבאום, שתיהן צעירות וכישרוניות עם עתיד מבטיח".

מה היה הרגע הכי מרגש שלך בהפועל כפר סבא?

"האליפות הראשונה ב- 2012. אני זוכרת שהיינו קבוצה עם שחקניות ישראליות מוכשרות וללא זרות, ולמרות שאף אחד לא נתן לנו סיכוי, ניצחנו והנפנו צלחת אליפות היסטורית. היו איתי גם גלית דבש ועדי בן חיים, ואנחנו יחד עד היום. כמי שעברה קודם תקופה של קשיים והמועדון היה על סף התפרקות, אני יודעת להעריך את ההנהלה החדשה בראשות גרי ועופרה, שהפכה את מועדון הכדורעף למשגשג ומוביל בענף".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully