וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד לא התקשתה ב-0:3 על נורבגיה, ויילס סחטה תיקו בקרואטיה

אולמו (13) וחוסלו (83 ו-85) עם צמד בבכורה שלו בנבחרת, השיגו שלוש נקודות במשחק הראשון של דה לה פואנטה. יתרון של קרמאריץ' (28) לא הספיק מול שוויון דרמטי של ברודהד (90+3). צפו ב-1:2 של טורקיה על ארמניה

תקציר: כל שערי הערב ממוקדמות יורו 2024, 25.3/ספורט1

מוקדמות יורו 2024 נמשכו היום (שבת), עם המחזור הראשון בבתים א' ו-ד', ובמוקד - ספרד גברה 0:3 על נורבגיה בבכורה של לואיס דה לה פואנטה על הקווים. במשחק שפתח את היום סקוטלנד ניצחה את קפריסין 0:3. טורקיה השיגה 1:2 במשחק טעון בארמניה וקרואטיה איבדה יתרון בתוספת הזמן ב-1:1 עם ויילס.

לואיס דה לה פואנטה מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
בכורה מוצלחת על הקווים. דה לה פואנטה/רויטרס

ספרד - נורבגיה 0:3

לואיס דה לה פואנטה רשם את הופעת הבכורה שלו על הקווים של נבחרת ספרד, במשחק הראשון של 'לה רוחה' מאז אותו הפסד למרוקו בדו-קרב הפנדלים בשמינית גמר המונדיאל. קפה פתח בשער, בעוד נאצ'ו ויאגו אספס הוותיקים קיבלו את חולצת ההרכב. מנגד, ללא ארלינג הולאנד הפצוע, מרטין אודגור קיווה להצעיד את הסקנדינבים לניצחון ראשון על הספרדים מאז יוני 2000.

כבר בדקה ה-13 אלחנדרו באלדה מצא את דני אולמו שעם החלק החיצוני של העקב מצא את הרשת. הנורבגים לחצו, חיפשו את השוויון, והיו קרובים לכך פעמיים - כאשר בדקה ה-29 פרדריק אורסנס בחן את קפה שהיה במקום, ובדקה ה-56 בעיטה של אודגור הטעתה את קפה וההגנה הספרדית, אך תגובה מהירה של השוער הספרדי השאירה את היתרון הביתי. אלכסנדר סורלות עוד הספיק לבעוט מחוץ למסגרת של קפה במצב נוח, אבל השער של ספרד נותר נקי. חוסלו עלה להופעת בכורה בגיל 32, ובדקות ה-83 ו-85 הגשים את החלום עם צמד מהיר שהבטיח את הניצחון לנבחרת הספרדית עם שלוש נקודות בפתיחת הקמפיין.

אלברו מוראטה לצד דני אולמו נבחרת ספרד. רויטרס
פתחו עם שער מוקדם. אולמו ומוראטה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 13: גול! אלחנדרו באלדה עם מסירת רוחב חזקה מצא את דני אולמו שבעט עם החלק החיצוני של העקב לרשת של נורבגיה. 0:1 לספרד!

דקה 29: פרדריק אורסנס בעט מהאוויר כדור אדיר שנעצר היטב אצל קפה שהדף לקרן. הנורבגים התעוררו ומאיימים על השער הספרדי.

דקה 56: המצב הטוב ביותר של הנורבגים במשחק - מרטין אודגור חתך מימין למרכז ובעט כדור שהטעה את קפה ושחקני ההגנה הספרדית, אבל השוער התעשת והרחיק ברגע האחרון מהקו.

דקה 76: כדור עומק יוצא מן הכלל של דני סבאיוס מצא את ירמי פינו, אבל שחקנה של ויאריאל לא מצא את המסגרת של אוריאן ניילנד.

דקה 80: אלכסנדר סורלות קיבל כדור נהדר מיוליאן ריירסון ובעט מהאוויר מחוץ למסגרת של קפה. החמצה ענקית לחלוץ הנורבגי.

גאבי נבחרת ספרד. רויטרס
ישיגו ניצחון עם פתיחת הקמפיין? גאבי/רויטרס

דקה 83: גול! שער בכורה לחוסלו בהופעה הראשונה שלו במדי 'לה רוחה'! הרמה נהדרת של פביאן רואיס מצאה את החלוץ שנגח פנימה את השני של ספרד!

דקה 85: גול! עוד אחד של חוסלו - כדור רוחב של מיקל אויארסבאל הורחק לא מספיק טוב והחלוץ היה במקום כדי לכבוש את השני שלו והשלישי של הספרדים. 0:3 לספרד!

חוסלו נבחרת ספרד. רויטרס
צמד בבכורה בגיל 32. חוסלו/רויטרס
סקוט מקטומיניי נבחרת סקוטלנד. GettyImages
ברגל ימין. מקטומיניי/GettyImages

סקוטלנד - קפריסין 0:3

פתיחה מוצלחת לסקוטים, ששלטו ללא עוררין, הטיסו כדורים מצד לצד בתוך הרחבה והשיגו ניצחון נאה. ג'ון מקגין פתח את החגיגה בדקה ה-21 וסקוט מקטומיניי, שנכנס כמחליף, הוסיף צמד מאוחר בדקות 87 ו-93. בעוד שלושה ימים ספרד תגיע להמפדן פארק ואז סקוטלנד תיתקל במשוכה הרבה יותר גבוהה.

נייתן ברודהד נבחרת ויילס. רויטרס
קבע חלוקת נקודות דרמטית. ברודהד/רויטרס

קרואטיה - ויילס 1:1

לאחר קמפיין מונדיאל נוסף שהסתיים עם המקום השלישי, הקרואטים רצו לפתח את קמפיין מוקדמות היורו ברגל ימין. עדיין עם רוב השמות הגדולים, לוקה מודריץ', מתאו קובאצ'יץ' ומרסלו ברוזוביץ' פתחו בקישור של הבלקנים מול ויילס בעידן שלאחר גארת' בייל. הקרואטים פתחו טוב יותר עם לחץ אדיר על השער של דני וורד, ובדקה ה-28 אנדריי קראמריץ' מצא את הפרצה עם בעיטה נהדרת לפינה הקרובה של השוער הוולשי. הקרואטים המשיכו לשלוט גם במחצית השנייה, אך הורידו את הרגל מהגז ומשקוף של איבן פרישיץ' לקראת הסיום יכול היה להכריע את ההתמודדות בהחמצה שהתבררה כקריטית. בתוספת הזמן (90+3) ניית'ן ברודהד דחק מקרוב את השוויון הדרמטי של ויילס וקבע חלוקת נקודות בספליט.

אנדריי קרמאריץ' נבחרת קרואטיה. רויטרס
יתרון מוצדק לקרואטים לא הספיק. קרמאריץ'/רויטרס
שחקני נבחרת טורקיה חוגגים. רויטרס
שרדו את האווירה העוינת. שחקני נבחרת טורקיה/רויטרס

ארמניה - טורקיה 2:1

החבורה של שטפן קונץ התגברה על קבלת פנים עוינת בירבאן לאור היחסים הטעונים בין המדינות, ביצעה מהפך וניצחה גם במשחק השלישי בתולדותיה מול ארמניה. הבלם אוזאן קבאק הוצב כמגן ימני ושער עצמי שלו הכניס את טורקיה לפיגור בדקה ה-10, אבל אורקון קוקצ'ו המשיך את העונה הנפלאה שלו מפיינורד עם טיל שטוח אל הרשת בדקה ה-36 ואת המהפך השלים המחליף קרם אקטורקולו בדקה ה-64.

ראשון במוקדמות היורו

קזחסטן - דנמרק
אנגליה - אוקראינה
סלובניה - סן מרינו
ליכטנשטיין - איסלנד
מלטה - איטליה
צפון אירלנד - פינלנד
סלובקיה - בוסניה
לוקסמבורג - פורטוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully