וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "הייתי באנקר, בגילי צריך להתמודד עם רגעים פחות נעימים"

חלוץ הפועל באר שבע סיפר ב-103FM על מיעוט הדקות: "בפרמיירליג שיחקתי יותר". וגם: האפשרות שיפרוש והחלום הגדול

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על הפועל ירושלים בפלייאוף העליון/ספורט1

הפועל באר שבע עדיין נמצאת חזק במירוץ האליפות תשעה מחזורים לסיום העונה, ותגיע לקרב הצמרת מול מכבי חיפה בשבת הבאה כשהיא רחוקה ממנה ארבע נקודות. מי שקיווה לקחת חלק יותר משמעותי בריצה הזו של האדומים הוא איתי שכטר, ששותף העונה רק ל-260 דקות בליגה על פני 13 הופעות. בריאיון ל-103FM, דיבר החלוץ בן ה-36 על מיעוט הדקות, התכניות לעתיד וגם על נבחרת ישראל.

על הנבחרת של אלון חזן שתפתח קמפיין בשבת נגד קוסובו אמר החלוץ שמכיר היטב את המדים הלאומיים: "יש לנו נבחרת צעירה ומוכשרת עם המון שחקנים שרק עכשיו מתחילים את דרכם, אבל ראינו שהם יכולים לתת לנו תצוגות כדורגל. אני מאוד מקווה שהם יבואו לידי ביטוי בשבת, כי זה אולי המשחק הכי חשוב לנבחרת. קוסובו היא נבחרת בהתפתחות ויש שם הרבה שחקנים שמשחקים באירופה, אם נוכל לקחת שלוש נקודות זה ייתן לנו ביטחון בהמשך, במיוחד כשהמשחק השני (שוויץ בחוץ) הוא הכי קשה בבית".

על עתידו בהפועל באר שבע לאור מיעוט הדקות: "אני נמצא בבאר שבע כבר שנה שנייה, אין ספק שהשנה מבחינת דקות משחק זה הכי פחות מבכל הקריירה, גם בפרמיירליג קיבלתי יותר דקות. צריך לדעת לפעמים ללמוד ולהבין שבגילי צריך להתמודד עם רגעים פחות נעימים, ברוב הקבוצות הייתי באנקר ומוציא לפועל ועכשיו הרבה פחות, אך מה שחשוב זה שהקבוצה תצליח. בשבת הבאה אנחנו נגד מכבי חיפה, זה משחק עונה אמיתי ונעשה את הכל כדי לנצח בסמי עופר. השנה היו הרבה משחקים שנראינו לא פחות טוב ממכבי חיפה ומכבי תל אביב, נכון שבתקופה האחרונה נראים יותר אפורים, אנחנו אוספים את הנקודות שעלינו לאסוף. אם נזכה באליפות עם 0:1 קטן, אקנה את זה עם שתי ידיים".

תכניותיו לקראת ההמשך: "אני לקראת הסוף, מאוד אוהב את המשחק ונהנה בכל אימון. יש לי תעודת מאמן, אני ארצה להישאר בספורט ובכדורגל אם תהיה לי הזכות. עוד לא קיבלתי החלטה לאן אלך, בין אם זה להמשיך לעוד עונה או להיות מאמן או עוזר מאמן. כרגע כל כולי בהצלחת הקבוצה, לסיים את העונה בצורה הכי טובה שיש".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
איתי שכטר, חלוץ הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
מה הצעד הבא? שכטר/מאור אלקסלסי

על האפשרות שיהפוך למאמן בעתיד: "תפקיד המאמן בישראל הוא מהקשים שיש, אבל אני מאוד אוהב את המשחק ואת המקצוע שלי. יש באימון המון קושי אבל גם רגעים שמחים וגדולים. כשאתה חלק מצוות ובונה משהו טוב אתה מגיע לאושר. צריך אופי מיוחד, אתה מקבל סיפוק שלא תקבל בשום מקום אחר".

לסיום, שכטר לא שלל עבודה בהתאחדות עם אחת הנבחרות: "לייצג את המדינה מבחינתי זה הדבר הכי גדול שיכול לקרות לספורטאי בישראל, להיות חלק מנבחרת. המשחק הרשמי הראשון שלי בבוגרים היה מול קרואטיה ברמת גן, כששרים את ההמנון זה רגע שלוקחים איתנו לקבר. יש לנו מדינה מיוחדת ומרגשת, להיות חלק מנבחרת זה גאווה גדולה, זה יהיה חלום בשבילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully