וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה נפרדה ב-0:0 מול קרואטיה במשחק הכנה ליורו

הנבחרת של גיא לוזון לא הצליחה להכניע את יריבתה, ובשלישי תפגוש את שווייץ לחזרה גנרלית לפני אליפות אירופה ביוני

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.3/ספורט1

נבחרת ישראל הצעירה ממשיכה בהכנות לקראת היורו עד גיל 21 בקיץ הקרוב, והערב (חמישי) התארחה אצל קרואטיה הצעירה למשחק ידידות שהסתיים ב-0:0. גיא לוזון שילב ב-11 כמה שחקנים שהיו חלק מהסגל שגבר על אירלנד בפלייאוף בספטמבר האחרון, לצד כמה מבוגרי נבחרת הנוער שהגיעו לגמר היורו עד גיל 19 בקיץ האחרון.

האורחת הגיעה למספר הזדמנויות להכריע את התוצאה, אך לא הצליחה להכניע את השוער המקומי. בשלישי הקרוב תתארח ישראל אצל שוויץ למשחק ההכנה האחרון שלה לפני הדבר האמיתי - אליפות אירופה שתצא לדרך בחודש יוני.

הרכב נבחרת ישראל: עומר ניראון, כרם ג'אבר, גיל כהן, סתיו למקין, כרוי רביבו, עילאי חג'ג', יואב הופמייסטר, עידו שחר, ארד בר, אושר דוידה, דור ת'ורגמן.

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון. דני מרון
עוד משחק אחד נותר עד ליורו. גיא לוזון/דני מרון

המאמן גיא לוזון סיכם: "משחק אימון מצוין מול נבחרת קרואטית חזקה מאוד. יודעים שקרואטיה היא מעצמת כדורגל, השחקנים עשו עבודה יוצאת מן הכלל הגנתית והתקפית יחסית לכך שזו פעם ראשונה שההרכב הזה עלה ביחד. קרואטיה הגיעה למצבים בעקבות התחכמויות שלנו, אנחנו יצרנו מספיק מצבים כדי להכריע. מה שחשוב במשחק זה לא התוצאה, אלא ההתמודדות של השחקנים מול הרמה הכי גבוהה בשנתונים האלה".

אושר דוידה הוסיף: "באנו מוכנים כמה שאפשר ביחס לזמן שהיה לנו, כמה שחקנים שיחקו פעם ראשונה ביחד וחשוב שעשינו עבודה טובה. יכולנו לנצח אבל זה בסדר, שמרנו על שער נקי, מקווה שמול שוויץ נבוא הרבה יותר מוכנים כי יש זמן להתכונן. שיחקנו מול נבחרת מצוינת עם הכלים הכי חזקים שלה ועשינו עבודה טובה ביחס לזמן שהיה לנו".

רוי רביבו דיבר גם הוא בתום התיקו המאופס: "קרואטיה חזקה מאוד, רואים את הקצב והאיכות שלהם, כמה הם קצביים ומהירים. עמדנו ברמה, שיחקנו טוב מאוד. יכולים ללמוד הרבה מהמשחק הזה, במיוחד איך אנחנו מסתדרים כל השחקנים, נבוא לנצח את שוויץ".

הנבחרת של גיא לוזון תחל את דרכה ביורו הצעירות מול גרמניה, אותה פגשה בשלב הבתים, ובהמשך תתמודד מול אנגליה וצ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully