וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחק נגיעה מהבית העליון: 75:87 חשוב לנס ציונה על באר שבע

הכתומים התקרבו להבטחת המקום בשישייה הראשונה עם ניצחון ביתי בקרב הישיר מול האקס ליובין. ביי להט עם 24, ביוקנן עם 19

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.3/ספורט1

העונה הסדירה בליגת העל מתקרבת לסיומה, והיום (שישי) יצא לדרך המחזור ה-21 עם קרב ישיר על מקום בבית העליון שבסיומו עירוני נס ציונה גברה 75:87 על הפועל באר שבע. הכתומים עלו למאזן 10:10, והמפסידה שלה נותר משחק אחד בלבד בעונה הסדירה ירדה ל-12:9, בדיוק כמו בני הרצליה. אלעד חסין עדיין לא הבטיח את מקומו בטופ 6, והוא יצטרך ניצחון אחד בשני המשחקים שנותרו אם באר שבע או בני הרצליה ינצחו משחק אחד.

אחרי התחלה צמודה פתחה המארחת פער של שמונה נקודות לקראת ההפסקה, אך האדומים צימקו ל-42:40 בלבד במחצית. עם החזרה לרבע השלישי השתלטו שאק ביוקנן וטיילר ביי על המשחק והובילו ליתרון דו ספרתי ממנו לא הצליחה הקבוצה של האקס ליאור ליובין לחזור. ההפרש בשיאו התקרב ל-20 נקודות, והאורחת הצליחה רק למזער נזקים לקראת הסיום אך לא מנעה הפסד שעלול להתברר כקריטי.

טיילר ביי הוביל את נמנצחת עם 24 נקודות ו-7 ריבאונדים, שאק ביוקנן סייע לו עם 19 משלו. די ג'יי קופר המשיך בשלו עם 13 אסיסיטים, אך קלע 2 נקודות בלבד. בצד השני הוביל דייויד אפיאני עם 18 נקודות.

קאליל אחמד, הפועל באר שבע. דני מרון
הפסד שמסבך את באר שבע. קאליל אחמד/דני מרון

קלעו לנס ציונה: טיילר ביי 24, שאק ביוקנן 19, רוני הארל 15, ג'רום מיינסי 11, רז אדם 8, טראוויס ווריק 6, תומר לוינסון ודי ג'יי קופר (13 אסיסטים) 2 כ"א. שותפו ולא קלעו: צוף בן משה, ארתור רוזנפלד, להב אקרמן, עידן אברהם.

קלעו לבאר שבע: דייויד אפיאני 18, קאליל אחמד 17, גרג וויטינגטון 11, חואקין שוכמן 10, טידג'אן קייטה 8, תומר פורת 7, נטע סגל ואיגור קולשוב 2 כ"א. שותפו ולא קלעו: בן אייזנהארט, רועי פריצקי, רון ציפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully